Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه نقل و انتقالات بین منطقه‌ای فرهنگیان در پایتخت دهه آخر تیر صادر و شروع خواهد شد گفت: ابتدا باید نتیجه نقل و انتقالات از خارج استان مشخص شود تا بتوانیم بر اساس آن برای نقل و انتقال و توزیع بین منطقه‌ای برنامه‌ریزی کنیم.

عباسعلی باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان واریز قسط اول پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۹۶ شهر تهران اظهار کرد: هنوز هیچ گونه واریزی برای بازنشستگان صورت نگرفته است اما طبق وعده‌هایی که داده‌اند قرار است این پرداخت در تیرماه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره زمان انجام نقل و انتقالات نیرو به شهر تهران گفت: نقل و انتقالات بین استانی در حال حاضر در حال انجام است و افراد بسیاری ثبت نام کرده اند و هنوز هم  برای ثبت نام فرصت دارند.

مدیرکل آموزش پرورش شهر تهران با بیان اینکه بخشنامه نقل و انتقالات بین منطقه‌ای دهه آخر تیر صادر و شروع خواهد شد گفت: ابتدا باید نتیجه نقل و انتقالات از خارج استان مشخص شود تا بتوانیم بر اساس آن برای نقل و انتقال و توزیع بین منطقه‌ای برنامه ریزی کنیم.

باقری با اشاره به اینکه پیش بینی و برآورد ما بازنشستگی ۴۸۰۰ نفر از همکارانمان در آموزش و پرورش شهر تهران در سال جاری است اظهار کرد: راهکارهای مختلفی برای جبران کسری نیرو در دست انجام داریم که از جمله آنها توجه به خرید خدمات آموزشی بویژه برای هنرستان‌ها، حق‌التدریس و همین نقل و انتقالات برون استانی است.

به گزارش ایسنا، بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان در  دهه سوم اردیبهشت شروع شد و بر اساس جدول زمانبندی نقل و انتقالات برون استانی؛ مهلت ثبت نام در سامانه http://enteghal.medu.ir برای متقاضیان تا ۱۴ تیرماه است و اعلام نتایج نقل و انتقالات و صدور ابلاغ پس از طی فرآیندهای لازم حداکثر تا ۲۵ مرداد ماه انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانش آموز مدرسه نقل و انتقال فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی

وحید فروغی زاده  اظهار کرد: پروازهای صبح ایران ایر (هما) و آسمان از مقصد تهران به ایلام و بلعکس با توجه به شرایط ناپایدار جوی و کاهش دید افقی لغو شد.

وی افزود: امروز یک پرواز فوق العاده از شرکت ایرلاین پویا نیز در فهرست برنامه های پروازی فرودگاه شهدای ایلام قرار دارد که هنوز لغو یا انجام آن از سوی این شرکت هواپیمایی اعلام نشده است.

فروغی زاده یادآور شد: هفته گذشته نیز شرایط نامساعد جوی باعث لغو پرواز شرکت ایران ایر به ایلام شد.

وی ادامه داد: مسافران پیش از مراجعه به فرودگاه برای اطلاع از انجام پروازها با سامانه‌های ۶۸۰۰ و ۱۹۹ تماس بگیرند.

به پیش بینی کارشناسان هواشناسی، بارش باران از شامگاه یکشنبه تا اواخر وقت سه شنبه هفته جاری آسمان استان را تحت تاثیر ناپایداری های جوی قرار می دهد.

از روز دوشنبه هفته گذشته تا شنبه هفته جاری جو استان شاهد بارش های تند رگباری بهاری بوده است و این بارش ها همچنان تا روز سه شنبه تداوم دارد.

در حال حاضر ۱۲ سورتی پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آسمان در مقصد تهران - ایلام فعالیت دارد.

شرکت هواپیمایی پویا نیز هشت سورتی پرواز فوق العاده برای این مسیر برنامه ریزی کرده است که امروز و پنجشنبه هفته جاری آخرین سورتی های این شرکت در استان انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • پاداش فوق‌العاده برای حریف پرسپولیس با یک شرط
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • چرا فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان استقبال نکردند؟
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند