Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن علی اکبری تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «الف دزفول» بیان کرد: سریال «الف دزفول» اکنون در حال تحقیق و نگارش است و یک اثر ۴۰ قسمتی است که جزو پروژه های الف فاخر تلویزیون محسوب می شود.

وی ادامه داد: مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس موضوع این سریال است و ما به شهری می پردازیم که در طول جنگ هیچ گاه از سکنه خالی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده «الف دزفول» اظهار کرد: مردم همیشه در شهر دزفول ماندند و قصه های جالبی در این شهر وجود دارد. خانم اشرفی زاده که فیلمنامه این سریال را می نویسد خودش اهل دزفول است و در آنجا زندگی کرده بنابراین می تواند در نوع گویش و ساختار کار کمک شایانی بکند.

علی اکبری در پایان گفت: امیدواریم سر زمان معین شده فیلمنامه آماده شود و شروع فیلمبرداری در سال آینده باشد.

کد خبر 4337625 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس محسن علی اکبری تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کنسرت موسیقی سینمای مستند رادیو بازیگر سینما فیلم کوتاه خانه سینما کارگردان تئاتر رادیو نمایش تئاتر شهر تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد

نماینده استان خراسان رضوی در جایگاه نخست تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان کشور ایستاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی مرکز تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی؛ با توجه به تعامل فدراسیون بسکتبال و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور توسعه بسکتبال سه نفره در کشور، واحد یادگار امام (ره) میزبان تورنمنت این رشته شد که تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و سه تیم برتر لیگ ملی بسکتبال شامل رادین مشهد، آکادمی سحر و مقاومت دزفول طی دو روز با هم رقابت کردند.

نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در کاپ آسیا

10 مسابقه در دور گروهی برگزار شد که رادین مشهد، آکادمی سحر، دانشگاه آزاد تهران شمال و مقاومت دزفول به دور بعد راه یافتند. سپس تیم‌های رادین مشهد و دانشگاه آزاد تهران شمال، فینالیست شدند و تیم‌های آکادمی سحر و مقاومت دزفول، به مسابقه رده‌بندی راه یافتند.

تیم رادین مشهد در دیدار فینال با نتیجه نزدیک 21 به 19 مقابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به برتری رسید و قهرمان شد. در بازی رده‌بندی نیز آکامی سحر با نتیجه 22 بر 20 بر مقاومت دزفول غلبه کرد و در جایگاه سوم ایستاد.

فرزان فرهادی، مسئول فنی این تورنمنت با تمجید از کیفیت این رقابت‌ها گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی در بسکتبال سه نفره دارد و از دل همین رقابت‌ها، چند جوان مستعد برای دعوت به اردوهای ملی شناسایی شدند. قهرمان این تورنمنت مجوز حضور در لیگ برتر بسکتبال سه نفره مردان را کسب کرده است. تورنمنت بسکتبال سه نفره بانوان نیز روز هفدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • کشف موجوداتی که 540 میلیون‌ سال قبل اقیانوس‌های زمین را نورانی می‌کردند (+عکس)
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول