Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@13:28:13 GMT

پخش سری جدید مستند مسابقه خانه ما

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۴۱۰۹

پخش سری جدید مستند مسابقه خانه ما

به گزارش جهان نيوز، فصل پنجم مستند مسابقه خانه ما به میزبانی شهر رشت و با حضور سه خانواده از اهالی همین شهر ساخته شده است. این مستند مسابقه از ۱۵ تیر جمعه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

مستند مسابقه خانه ما به موضوع سبک زندگی و مدیریت اقتصادی در امور خانه می‌پردازد و اعضای خانواده با همکاری هم تلاش می‌کنند تا بتوانند بهترین مدیریت را بر هزینه‌های جاری زندگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسابقه خانه ما کاری از سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که تا کنون دو فصل از آن در شهر‌های تهران و اصفهان تهیه و پخش شده است، سری سوم مسابقه در تهران و سری چهارم هم در شهر اهواز برگزار شده بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی

عبداله رشیدی پور امروز در اولین جلسه قرارگاه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه در محل سالن شهدای گمنام استاندری گفت: تحکیم خانواده اسلامی، موضوعی نیازمند توجه جدی و انسجام همه دستگاه‌های متولی در فعالیت‌ها است.

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی و تاثیر آن در تحکیم بنیاد خانواده، افزود: تا این امر محقق نشود نمی‌توان از بحث عفیفانه سخن گفت چرا که زیست عفیفانه در یک فرآیند تربیتی حاصل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان با بیان اینکه امروز پوشش برخی جوانان با سبک زندگی ایرانی اسلامی مغایرت دارد، صریح کرد: زیست عفیفانه اگر در خانواده‌ها کمرنگ و در محیط خانواده ترویج نشود جوانان ما با مشکلات جدی‌تری مواجه خواهند شد چراکه هرقدر زندگی‌هایمان به سبک زندگی اسلامی نزدیک باشد به همان اندازه شاهد تحکیم بنیان خانواده خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی و نقش آن در فرزندآوری، سهم اقتصاد و فرهنگ را در این پروسه مساوی بیان کرد و گفت: تنها مشکلات اقتصادی عامل کاهش فرزندآوری نیست کمااینکه خانواده‌هایی هستند با رفاه کامل، اما خیلی رغبتی به فرزند آوری ندارند.

رشیدی پور از کارشناسان صاحب‌نظر درخواست کرد نظرات و پیشنهادات خود در خصوص تحکیم خانواده و زیست عفیفانه را ارائه دهند و بر استمرار این روند تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • مستند «عشق و فلسفه» در مورد زندگی «نادیا مفتونی» استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • جزئیات جدید از زندگی علی هیبتی؛ از تحصیل در هوافضا و زندگی در آلمان تا مبارزه در رینگ
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
  • ملت که نباید همیشه در شعب ابی طالب زندگی کنند
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی