Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن و مربی اسبق استقلال مدت‌هاست به عنوان مدیرعامل یک شرکت ساختمانی در آلانیا زندگی و کار می‌کند. آفتاب‌‌نیوز : با فرارسیدن تعطیلات ترکیه، آتیلا حجازی برای دیدن خانواده به تهران بازگشته است. گفت‌وگویی با آتیلا انجام دادیم که می‌خوانید.
کسب و کار چطور است؟متأسفانه خیلی خوب شده است!
چرا متأسفانه؟من ایرانی هستم و از اینکه می‌بینم ارز زیادی از مملکت خودم خارج می‌شود خوشحال نیستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا دلار زیر ۴هزار تومان بود شرکت من مشتری ایرانی کم داشت، ولی با افزایش چشمگیر دلار و یورو مشتری‌های ایرانی شرکت چندده برابر شده است.
طبیعی نیست که!چه بگویم! به نظر من پولدار‌های ایران عاشق گرانی هستند. اگر امروز اعلام شود سکه طلا شده ۸۰۰هزار تومان بازار کساد می‌شود، اما اگر همین حالا شایعه کنید سکه شده ۴میلیون تومان کیلوکیلو می‌خرند و انبار می‌کنند. در جام جهانی بیشترین تماشاگران متعلق به ایران بودند. البته چند هزار ایرانی هم از کشور‌های دیگر رفته بودند برای گردش نه دیدن بازی! در واقع فوتبال شده بهانه‌ای برای سرگرمی و شادی! بعد از باخت تیم ملی برابر اسپانیا ویدئو‌هایی را دیدم که مردم توی خیابان مشغول پایکوبی هستند. مگر باختن خوشحالی دارد؟ مثل این می‌ماند که عزیز خانواده در ۱۲۱ سالگی فوت کند، جای مجلس ختم، مجلس شادی بگیرند و بگویند، چون ۱۲۱ سال عمر کرد باید برایش شادی انجام داد. فوتبال هم یک بهانه است تا در فضایی آزاد مردم ساعتی را به خوشی سپری کنند.
شما می‌گویی بیشترین تماشاگر را در روسیه داشتیم، اما آن‌ها حتی یک درصد جمعیت کشور هم نمی‌شوند.به همین دلیل گفتم پول‌دار‌ها عاشق گرانی هستند وگرنه خیلی از مردم نمی‌توانند اجاره منزل را تهیه کنند. در همین تهران ده‌ها آپارتمان وجود دارد که اجاره ماهانه‌اش بالای ۲۰میلیون تومان است و مستأجر پول‌دار راحت دارد اجاره می‌دهد، چون بلد است با سرمایه چند میلیاردی‌اش ماهی ۲۰۰، ۳۰۰میلیون کاسبی کند و پولش را بابت خرید خانه نخواباند. سفر به روسیه که زیر ۳۰میلیون تومان خرج ندارد. بیشتر مشکلات اقتصادی زیر سر همین پول‌دارهاست که شبانه‌روز تلاش می‌کنند قیمت‌ها را بالاتر ببرند و پول و سرمایه‌شان را افزایش دهند. در یک‌سری جا‌ها دولت کم‌کاری کرده، اما مثلاً وقتی زلزله می‌آید و کانکس ۲میلیونی می‌شود ۶میلیون باز دولت مقصر است؟ در اجتماع قشر کارمند و حقوق‌بگیر فشار اقتصادی را بهتر لمس می‌کنند، چون کاسب با هر عطسه‌ای قیمت جنس خودش را افزایش می‌دهد. اگر دولت اجازه ندهد قیمت جنس بالا برود، کیفیت و کمیت آن افتضاح می‌شود. شنیدن یکسری حرف‌ها واقعاً تأسف‌برانگیز است، قیمت کاهو بالا رفته، سؤال می‌کنی می‌گویند چون دلار بالا رفته، آخر قیمت دلار چه ارتباطی به کاهو دارد؟ در واقع مثال از ماست که بر ماست دقیقاً به خودمان تعلق داشته و دارد.
از استقلال چه خبر؟مثل همیشه خبر از بدهکاری باشگاه به زمین و زمان است. نمی‌دانم آیا روزی فرامی‌رسد که باشگاه بدهی نداشته باشد؟! باید بنشینند عین آمار مدیران و بدهکاری‌ها را دربیاورند و هر مدیر مکلف باشد بدهی دوره خودش را بدهد تا بقیه هم یاد بگیرند با جیب خالی پز عالی ندهند و اعصاب خرابش را برای هواداران نگذارند. هر مدیری باید بداند وقتی کار می‌کند اندازه درآمد دوره خودش خرج کند و تعهد مالی به مربیان و بازیکنان بدهد. چطور برای مدیرعاملی رقابت و لابی می‌شود، برای تأمین تعهدات این‌قدر بی‌خیالی صورت می‌گیرد؟ تمرین استقلال همین‌طوری دیر آغاز شده، ولی می‌بینیم هنوز غفوری، جپاروف، تیام و... سر تمرین نیستند، چون حق و حقوق‌شان را می‌خواهند و حق هم با آن‌هاست؛ پول زور که نمی‌خواهند، حق‌شان را می‌خواهند.
چرا معتقدی استقلال دیر شروع کرده است؟مدت آماده‌سازی قبل از شروع فصل در همه جای دنیا بیشتر از ۶ هفته تعریف شده است، ولی استقلال با نصف بازیکنان تازه از چهارم تیر تمرینات را شروع کرده. تیم رقیب در اردوی کرواسی است و استقلال دنبال پول برای حل مشکل ممنوع‌الخروجی! با این شرایط اگر بازی سوپرجام برگزار شود باید نگران بود.
در جام جهانی عملکرد کدام بازیکنان تیم ملی را پسندیدی؟تک‌تک نفرات زحمت خودشان را کشیدند، کاش باور داشتند می‌توانند پرتغال را شکست دهند و از اسپانیا امتیاز بگیرند. این دو تیم مثل همیشه نبودند و دیدید که خیلی زود هم حذف شدند. اگر مقابل آن‌ها شجاع‌تر وارد میدان می‌شدیم می‌توانستیم صعود کنیم.
خبرورزشی کد خبر: ۵۳۲۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آتیلا حجازی خروج ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!

در روزهایی که باشگاه استقلال قرارداد خود را با حامی مالی اسبق خود به صورت یکطرفه فسخ کرده بود ضمانت‌نامه ۸۰ میلیارد ریالی این باشگاه بدون مجوز هیات مدیره باشگاه به حامی مالی بازگردانده می‌شود.

به گزارش مشرق، در روزهایی که احمد مددی مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت قراردادی را با یکی از شرکت‌های فعال در زمینه وب منعقد کردکه این قرارداد به مدت سه سال اعتبار داشت؛ اما مصطفی آجورلو پس از استعفای احمد مددی این قرارداد را به صورت یکطرفه فسخ کرد.

این ماجرا به کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان ارائه شد. جلسه‌ای میان طرفین برگزار شد، جلسه‌ای که نماینده باشگاه استقلال در آن حضور پیدا کرد اما نماینده های وب در این جلسه حضور پیدا نکرد. آنها با ارسال نمابری اعلام کردند مدیرعامل شرکت‌های‌وب در مسافرت خارج از کشور هستند و قادر به شرکت در جلسه نیستند.

کمیته حَکَمیت وزارت ورزش جلسه دیگری برای روز شنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۰ صبح تعیین وقت کرد که این بار هر دو طرف شرکت کردند؛ جلسه‌ای که بیش از دو ساعت طول کشید،

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد که ۴۸ ساعت بعد، یعنی امروز دوشنبه گواهی حکم مبنی بر تایید نظر شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران در خصوص بر عدم ایفای تعهدات قراردادی توسط شرکت داده گستر عصر نوین که مجوز فسخ یک‌طرفه است، به نشانی باشگاه ابلاغ شد.

طرفین مطالب خود را مطرح کردند که متاسفانه منجر به تفاهم نشد و قرار بر صدور گواهی و حکم کمیته راهبری، نظارت و حَکَمیت وزارت ورزش و جوانان شد. چهل و هشت ساعت بعد حکمی را صادر کرد که این حکم حکایت از این داشت که باشگاه استقلال مجوز به فسخ یکطرفه بوده است.

سرپرست فعلی مدیرعاملی باشگاه استقلال که در آن روزها معاون فرهنگی باشگاه استقلال بود نقش پرررنگی در فسخ این ماجرا داشت و اثبات کرد که حامی مالی استقلال به تعهدات خود طبق مفاد قرارداد عمل نکرده است و آبی‌پوشان حق داشتند ضمانتنامه تعهد پرداخت ۸۰ میلیارد ریالی را که این شرکت در اختیار باشگاه قرار داده بود تا درصورت عدم انجام تعهدات ،توسط باشگاه به بانک ارایه شود وصول کند.

این ماجرا ادامه پیدا کرد تا زمانی که سمیعی از استقلال جدا می‌شود و پس از مدتی که دوباره در نقش هیات مدیره به جمع این تیم باز می‌گردد سراغ ضمانت‌نامه مالی را از معاونت مالی وقت استقلال می‌گیرد. این ماجرا به هیات مدیره باشگاه استقلال کشیده و مشخص می‌شود این ضمانت‌نامه ۸۰ میلیارد ریالی بدون مجوز هیات مدیره به حامی مالی وقت استقلال بازگردانده شده است، مدیران ارشد استقلال از این موضوع انتقاد کردند و اعتقاد داشتند نباید چنین کاری از سوی معاون مالی سابق استقلال صورت می‌گرفت!

اتفاق عجیب اینکه چند هفته پیش حامی مالی پیشین استقلال که در حال حاضر مالک باشگاه هوادار است چک ۵۰ میلیارد ریالی آبی‌ها را که بابت صدور رضایت‌ محمدرضا خالدآبادی در اختیارشان گذاشته بود را برگشت می‌زند و حساب استقلال مسدود می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • آتیلا حجازی از این جایگاه راضی نیست!
  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • هنری که لاکچری شده!
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول