Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج ، در این نشست دکتر سلیمانی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر  ارتباط میان بسیج اساتید و بسیج دانشجوئی در شهرستان را بسیار اثرگزار دانست و بر حضور نماینده بسیج اساتید در جلسات شورای فرهنگی دانشگاه‌ها تاکید کرد.

پس از آن دکتر باقری رئیس بسیج اساتید استان اصفهان به حضور اساتید انقلابی و ارزشی در دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت : بخشی از وظیفه اساتید به تربیت نیروهای انقلابی و دلسوز اختصاص یافته و ورود به حل مسائل و مشکلات کشور بخشی دیگر از وظیفه اساتید می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد دانشگاه به استفاده از ظرفیت علمی اساتید توسط مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت: زبان علم داشتن اساتید بسیجی نکته مهم دیگری می باشد که باید به آن توجه شود.

وی دو رویکرد تحول و اثربخشی را از رویکردهای مهم بسیج اساتید عنوان کرد و از 4 هدف اصلی در بسیج اساتید شامل ورود به حوزه معرفت افزائی، جنگ نرم، حل مسئله و کارهای زمین مانده نظام نام برد. وی شهرستان لنجان را با 9 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارای پتانسیل بسیار بالا در خصوص ایجاد قشر بسیج اساتید در بسیج اقشار شهرستان لنجان دانست.

 

 

پس از آن دبیر بسیج اقشار شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت. برومند شهبازی به بیان جایگاه بسیج اساتید از دیدگاه رهبری و نقش ویژه دانشگاه که همواره از اهم امور و مبدا تحولات جامعه است اشاره کرد و گفت : انتظار جامعه از نخبگان علمی ارائه راهکارهای علمی و عملی برای حل مشکلات کشور است. استاد مدیریت دانشگاه  پیام نور با اشاره به سازماندهی 16 قشر بسیج در شهرستان لنجان شامل دانشجوئی، فرهنگیان، ورزشکاران، مداحان، هنرمندان، کارگری، کارمندی، پیشکسوتان، اصناف، مهندسین صنعت، طلاب، پزشکان، جامعه زنان، مساجد،مهندسین کشاورزی، عشایری، رسانه، حقوقدانان و اساتید، خواستار برگزاری جدی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاهها گردید.

وی راه حل مشکلات کشور را برداشتن گام‌های کوچک و موثر با اصول علمی عنوان کرد.

در پایان اعضای جلسه به بحث و گفتگو پیرامون تشکیل قشربسیج اساتید در بسیج اقشار شهرستان لنجان پرداختند.

 

دکتر نوروزی رئیس دانشگاه پیام نور واحد زاینده رود، دکتر شاه نظری رئیس دانشگاه پیام نور باغبهادران، روسای دانشگاههای آزاد و علمی‌کاربردی و غیر انتفاعی شهرستان لنجان، علیزاده مسئول بسیج دانشجوئی شهرستان لنجان، زارعان مدیر نظارت و بازرسی بسیج اساتید استان اصفهان، دبیر بسیج اقشار شهرستان لنجان و اعضای شورای کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر از اعضای حاضر در جلسه بودند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق تربیت نسل آینده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدزاده در پیامی با گرامیداشت روز معلم آورده است: معلمان گنجینه های ارزشمند کشور هستند زیرا ارزشمندی تعلیم و تربیت در جهان امروز و تربیت نسل آینده آنچنان والا است که باید آن را برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق دانست.

در ادامه این پیام آمده است: والاترین درودها نثار پیام آوران حقیقی خداوند خاصه آخرین فرستاده الهی حضرت محمد (ص) که پیام عالم تاب و زندگی بخش شناخت و دانایی را به انسان ها بخشید و ظلمت و نادانی را از زندگی بشر پاک نمود، همانا وَ یُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَ الحِکمَة، از جمله‌ی خصوصیّات پیامبران، تعلیم است.

اطلاق روز ۱۲ اردیبهشت ماه به نام روز تجلیل از مقام شامخ معلم، مجالی است ارزشمند برای ارج نهادن به اسوه های فروزانی که چراغ های پرفروغ دانش و معرفت را در مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها روشن نموده و در پرورش مردم، همه هستی و حیات خود را هزینه می کند.
انتخاب سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز معلم انتخابی بسیار شایسته و به جا است؛ استادی بی نظیر که به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، خدمتی که مرحوم مطهری به نسل جوان و دیگران کرده است، کم کسی کرده است. آثاری که از او هست، بی استثنا، همه آثارش خوب است و من کس دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم: «بی استثنا آثارش خوب است». ایشان بی استثنا آثارش خوب است، انسان ساز است، برای کشور خدمت کرده است.

اینجانب فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم را به جامعه بزرگ و عزیز فرهنگیان، معلمان فرهیخته و اساتید ارزشمند و مسئولیت پذیر حوزه های علمیه و دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می نمایم و از زحمات مداوم و گرانبهای معلمان متعهد، اساتید فاضل حوزه های علمیه و دانشگاه ها، که با تهذیب نفس در خط مقدم معرفت افزایی و علم آموزی به جوانان و نوجوانان هستند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

بی شک اهتمام سودمند و میدان داری توامان شما اساتید علم و ادب، باعث رشد و ارتقای جایگاه استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی خواهد بود.

کد خبر 6093993

دیگر خبرها

  • مدعیان آزادی بیان استاد دانشگاه را به زمین می‌اندازند!
  • رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان استاد نمونه کشور شد
  • برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق تربیت نسل آینده است
  • تجلیل از اساتيد برتر دانشگاه پیام نور استان کرمان
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • کسب علم با معرفت همراه باشد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه