Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@02:16:01 GMT

جشنواره عفاف و حجاب در قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۵۱۶۶

جشنواره عفاف و حجاب در قزوین برگزار می شود

قزوین_ مسوول بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری جشنواره عفاف و حجاب و تقدیر از بانوان فعال در رسانه های جمعی این استان خبر داد.

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به مهمترین رویکرد این جشنواره اظهار داشت: جشنواره با رویکرد گرامی داشت قیام مسجد گوهرشاد و یادآوری کشتار بی رحمانه ۲ هزار نفر از مردم بی گناه توسط مأموران رضاخان پهلوی و مبارزه مردم آن زمان برای حفظ حجاب برگزار می شود و خواهران فعال و علاقمند در حوزه رسانه استان قزوین می توانند در جشنواره شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مهلت ارسال آثار به جشنواره را تا ۲۵ تیرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: برای نفرات برتر جشنواره جوایزی درنظرگرفته شده است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین به موضوعات جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: ارتباط پوشش با سلامت جامعه، خانواده،فرزندان و آرامش فرد، اثرات بدپوششی بر سلامت روانی شهروندان و فلسفه حقیقی پوشش و حجاب، نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیبهای اجتماعی، آسیب شناسی حجاب زنان در عصر حاضر، حجاب و عفاف از منظر قرآن،روایات وادیان مختلف، حجاب از منظر روان شناسی، کنترل نگاه مردان در جامعه و تأثیر آن بر انتخاب پوشش زنان از جمله موضوعات جشنواره است.

به گفته کشاورز، آثار ارائه شده به این جشنواره در قالب گزارش، مستند، مقاله و عکس صرفا باید در تیرماه سال جاری در یکی از نشریات، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قزوین منتشر شده باشد.

وی اضافه کرد: در طول سال برنامه های فرهنگی مختلفی از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین دنبال می شود و امیدواریم جشنواره رسانه ای ابوذر را در آذرماه سال جاری همچون سالهای گذشته برگزار کنیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: برگزاری نشست بصیرتی و صمیمی جمعی از اعضای بسیج رسانه با دکترمحمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برگزاری نشست اخلاق رسانه ای با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از جمله برنامه های فرهنگی این جشنواره است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین بسیج رسانه محمد کشاورز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر