Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم میکس ریکرو معلولان ایران روز چهارشنبه در مرحله مقدماتی تورنمنت بین المللی رنکینگ چک اول شد و کامپوند مردان هم با کسب 2هزار 46 امتیاز در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، این رقابت ها با حضور حداکثر 30 تیم از کشورهای مختلف جهان از 11 تیر ماه جاری به میزبانی جمهوری چک آغاز شد و در ادامه رقابتها تیم میکس ریکرو، با ترکیب «زهرا نعمتی» و «غلامرضا رحیمی» با امتیاز هزار و 245 صدرنشین مرحله مقدماتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ریکرو مردان هم با ترکیب «پوریا جلالی پور»، «غلامرضا رحیمی» و «اصغر زارعی نژاد» با کسب امتیاز هزار و 840 در مرحله مقدماتی سوم شد و «غلامرضا رحیمی» در بخش ریکرو انفرادی مردان با امتیاز 624 در جایگاه چهارم قرار گرفت، «پوریا جلالی پور» با 615 امتیاز در جایگاه سیزدهم و زارعی نژاد در ریکرو انفرادی مردان هم، با 601 امتیاز در جایگاه شانزدهم قرار گرفت.
اما در بخش کامپوند انفرادی مردان، «علی سینا منشازاده» با کسب 695 امتیاز صدرنشین مرحله مقدماتی شد، «هادی نوری» با 681 امتیاز هشتم شد و «رمضان بیابانی» با 670 امتیاز در جایگاه هجدهم قرار گرفت.
کامپوند مردان با ترکیب «رمضان بیابانی»، «هادی نوری» و «علی سینا منشا زاده» با کسب 2هزار 46 امتیاز در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت و تیم میکس کامپوند نیز با حضور «راضیه شیرمحمدی» و منشا زاده با امتیاز 1362 جایگاه سوم مرحله مقدماتی را بدست آوردند.
امروز و در ادامه مسابقات نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی شرکت می کنند.
پیش تر نعمتی در ریکرو مقدماتی در جایگاه اول ایستاده بود.
در رشته ریکرو زنان «نعمتی»، «سمیه رحیمی»، «زهرا دلخوش» و در کامپوند زنان «راضیه شیرمحمدی» و «فرزانه عسگری» حضور دارند و «هادی نوری»، «علی سینا منشازاده»، «رمضان بیابانی» در کامپوند مردان و «غلامرضا رحیمی»، «پوریا جلالی پور» و «اصغر زارعی نژاد» در ریکرو مردان به همراه تیم 2 نفره در بخش w1 (معلولیت شدید) «مجیدی کاکوش» و «محمدرضا زندی» حضور دارند.
این رقابت ها 16تیرماه جاری پایان می یابد.
ورزشی**9250**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تیراندازی معلولان ایران چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تثبیت صدرنشینی تیم کاراته مردان دانشگاه آزاد اسلامی در سوپرلیگ
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات