Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@00:05:15 GMT

مجموعه خبرهای کوتاه سیزدهم تیر ماه+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۵۲۴۱

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز چهارمحال و بختیاری ؛ تداوم مبارزه با بیماری تب کریمه کنگو در استان، پرداخت یارانه و تسهیلات به کشاورزان برای تغییر سیستم های آبیاری به روش نوین، آغاز چهار خطه کردن ورودی اردل تا سه راهی کاج، اجرای روش های نوین و هوشمند آبیاری در باغات سامان، توسعه همگانی و ارتقا کیفیت بافت های فرسوده در شهرستان فارسان، را در مجموعه خبرهای کوتاه سیزدهم تیر ماه می توانید ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مجموعه خبر کوتاه آبیاری چهارخطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب میانکاله کمی جان گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران از انتقال ۴.۵ میلیون متر مکعب آب به میانکاله از شبکه آبیاری و زهکشی گلورد خبر داد و گفت: شبکه آبیاری و زهکشی گلورد پارسال با انتقال بیش از ۴.۵ میلیون متر مکعب نقش مهمی در کمک به بهبود وضعیت تالاب بین‌المللی و ذخیره‌گاه زیست‌کره میانکاله ایفا کرد.

حیدر داوودیان افزود: اجرای سیستم آبیاری و زهکشی شبکه گلورد طی چند سال اخیر هرچند که با هدف تأمین آب کشاورزی و هدایت آب سد گلورد به کشتزار‌ها انجام شد اما برای انتقال آب به تالاب میانکاله نیز تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: در طراحی و اجرای تاسیسات و زیرساخت‌های آبی اهداف محیط زیستی نیز همواره مورد توجه قرار دارد که شبکه آبیاری و زهکشی گلورد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

داوودیان افزود: اگرچه مدیریت و حفاظت از تالاب میانکاله با اداره کل حفاظت محیط زیست استان است، اما شرکت آب منطقه‌ای مازندران به عنوان متولی منابع آبی و تالاب‌های استان خود را مکلف به انجام اقدامات حفاظتیِ لازم می‌داند و طی سال‌های اخیر بار‌ها به منظور کمک به احیای این ذخیره‌گاه مهم بین‌المللی برنامه‌ریزی‌های برای انتقال آب انجام شده است.

او با بیان این‌که ۹۰ درصد آب تالاب میانکاله باید از طریق دریا تامین شود، گفت: با توجه به این‌که سد گلورد هنوز به طور کامل آبگیری نشده است میزان اثرگذاری شبکه آبیاری و زهکشی به زمین‌های کشاورزی پایین‌دست و تالاب میانکاله هنوز به طور صددرصدی به چشم نمی‌آید و نقش شبکه آبیاری و زهکشی گلورد در کمک به تالاب میانکاله پس از آبگیری کامل سد گلورد افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری
  • توسعه طرح سامانه‌های نوین آبیاری، مردمی‌ترین طرح وزارت جهادکشاورزی
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵
  • تالاب میانکاله کمی جان گرفت
  • تجهیز ۳۹۱ هکتار اراضی کشاورزی ساری به سامانه نوین آبیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • حذف ۳۰۰ هزار مترمکعب آب شهری از فضای سبز شهرداری یزد