Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مازندران - به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت مظلومانه آیت ا... دکتر بهشتی و 72 تن از یاران حضرت امام(ره) مراسمی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازنکا،در این مراسم دادستان شهرستان نکا ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 7 تیر به تبیین و تشریح ابعاد مختلف شخصیتی شهید بهشتی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت ­الاسلام والمسلمین یوسف ملاکریمی با تمجید از خدمات شهیدبهشتی در به ثمر رسیدن نهضت حضرت امام راحل(ره) و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، از آن شهید بزرگوار به عنوان اسوه صبر و بردباری و نمونه ­ای از ولایت­ پذیری یاد کرد و گفت: شهید بهشتی عالمی متفکر، صاحب نظر در علوم مختلف و شیفته خدمت به انقلاب و مردم بود که با تمام وجود گوش به فرمان و در خدمت حضرت امام(ره) بود و برای حفظ دستاوردهای انقلاب همچون کوهی استوار در مقابل انتقادهای شدید و تهمت های جریان نفاق صبر و استقامت پیشه کرد و سرانجام مظلومانه به شهادت رسید.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر تلاش در جهت پایداری انقلاب و پاسداشت خون شهدا تأکید کرد و افزود: تفکر خدمت و استقامت در راه هدف باید در جامعه ما نهادینه شود.

 

46

 

کلید واژه‌ها : شهید دکتر سید محمد بهشتی - نیروگاه برق - شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی - استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروگاه برق شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم یادواره شهدای گمنام به مناسبت سالگرد تدفین پنج شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد.

این آیین به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام و تجدیدمیثاق با آرمان‌های والای آنان، در جوار یادمان این شهدا با حضور استادان، کارکنان، دانشجویان و جمعی از مسئولان شهرستان در محوطه دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم سخنرانان به تبیین مقام شامخ شهدا و ایثارگری‌های آنان در راه حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت: هرکجا مجالس شهدا برگزار می‌شود یقین بدانید میدان مقدس و اطهر فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

فرهاد بابلی با بیان اینکه اخلاص یکی از ویژگی‌های شهداست، بیان کرد: اگر علم و دانش وجود داشته باشد، اما اخلاص در عمل نباشد، کمترین فایده را دارد و این اخلاص ویژگی شهیدان بود.

وی، جنگ تحمیلی را بزرگ‌ترین راهکار استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: در آن مقطع زمانی شرق و غرب عالم دست به دست هم داده و صدام را کاملاً تجهیز کردند تا به کشور ما حمله کنند.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس گفت: هدف استکبار از تمام این اقدامات اول شکست انقلاب اسلامی و جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی بود، البته اهداف دیگری مانند از بین بردن تمامیت ارضی ایران هم داشتند و مرز‌های دریایی و خاکی ما را مورد هجمه قرار دادند، اما هرگز نتوانستند ذره‌ای از این خاک را تصاحب کنند.

در پایان این مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه برگزار شد با اهدای گل و عطر افشانی مزار پنج شهید آرمیده در این یادمان بار دیگر یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود