Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه ورزشی یونان از احتمال ترک تیم فوتبال المپیاکوس آتن توسط ۲ ملی‌پوش ایرانی خبر داد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت اسپورت ۲۴ یونان، تیم المپیاکوس با داشتن ۳۱ بازیکن در فهرست کنونی و برای برقراری توازن در خطوط مختلف خود شاید چند تن از بازیکنان را بفروشد که در این اقدام آرامش مالی باشگاه نیز مطرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این رسانه ورزشی یونانی در ادامه نوشته است: هیچکس نمی‌تواند حدس بزند چه اتفاقی برای بازیکنانی همانند کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی، پادرو و مارین رخ خواهد داد. هر چند به طور معمول آن‌ها در روند آماده‌سازی تیم المپیاکوس برای فصل آینده حضور می‌یابند، اما شاید با پیشنهاد‌هایی که انتظار باشگاه را فراهم می‌کند این تیم را ترک کنند.
در این میان کریم انصاری‌فرد باشگاه آگزبورگ آلمان را خواهان خود می‌بیند و باشگاه المپیاکوس در صورت کاهش مبلغ ۱۰ میلیون یورویی صدور رضایتنامه می‌تواند امیدوار به این انتقال سود‌بخش باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کریم انصاری فرد المان بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، طرح‌های عمرانی، هنری و ورزشی با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی در صداوسیمای کیش به بهره برداری رسیدند.

روابط عمومی صداوسیمای کیش اعلام کرد: مرکز ارتباطات، استودیوی و اتاق فرمان آلاچیق، استودیوی پخش سیما، دکور جدید سیمای کیش، استودیوی تولید صدا، باشگاه ورزشی و رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش با حضور معاون امور استان‌های رسانه ملی افتتاح شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • لیگ کنفرانس اروپا؛ امروز: کار دشوار آستون ویلادر فرانسه
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • کنایه به قهرمان بوندس‌لیگا: امیدوارم آماده باشید
  • ژابی آلونسو: برای جشن زمان داریم، الان فقط لیگ اروپا
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • افتتاح طرح‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی صداوسیمای کیش، ۲۹ فروردین
  • تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!‏