Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کاوه رضایی در تدارک برگزاری مراسم رسمی ازدواج خود با فرنوش شیخی، بازیکن تیم ملی والیبال بانوان ایران است و این مراسم جمعه ۱۵ تیر در اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.   به گزارش صدای ایران اسلام آباد غرب و استان کرمانشاه از مناطقی هستند که در زلزله سال گذشته، آسیب دیدند، حالا این زوج دوست داشتنی ورزشی تصمیم گرفته اند شروع زندگی شان از جایی باشد که کاوه آنجا به دنیا امده و این شادی عمومی و حضور این همه ستاره در کنار این مردم دلشکسته، می تواند امید را به مردم خسته کرمانشاه برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به نقل از تی وی پلاس، دکتر نوروزی، دکتر ستوده، مدد جباری، روزبه چشمی، فرشید باقری، مهدی رحمتی، محسن کریمی و... از جمله مهمانان استقلالی مراسم ازدواج کاوه هستند و این کنجکاوی به وجود آمده که آیا منصوریان هم در لیست دعوت شدگان هست یا نه؟


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فوتبال فوتبالیست کاوه رضایی فرنوش شیخی عروسی ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت اسلام هادی صاحبقرانی  در این مراسم  با گرامی داشت هفته معلم گفت: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محور‌ها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش  می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره  به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم

سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد