Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سباستین کورتز» صدر اعظم اتریش که در حال حاضر ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را نیز به عهده دارد روز گذشته با حضور در پارلمان اروپا به تشریح مواضع و برنامه های خود در شش ماه آتی پرداخت.

ایران آنلاین /ریاست دوره ای اتحادیه اروپا با حضور در یک نشست خبری خواستار شفاف سازی مواضع آلمان در قبال بحران مهاجرت و توافق اخیر اتحادیه اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از آن با حضور «ژان کلود یونکر» رئیس کمیسیون و «آنتونیو تایانی» رئیس پارلمان اروپا در یک نشست خبری مشترک شرکت کرد. کورتز با اشاره به رویدادهای اخیر آلمان و اختلاف نظرها میان احزاب سیاسی این کشور گفت: آنچه از برلین به گوش می رسد دلیل واضحی است که به ما نشان می دهد که ضرورت حفاظت از مرزهای اروپایی بیش از گذشته است.

رئیس دوره ای اتحادیه اروپا در ادامه افزود: از آلمان می خواهیم مواضع خود را در قبال موضوع مهاجرت شفاف بیان کند تا بتوانیم به اقدامات راهبردی تری دست پیدا کنیم.

گفتنی است احزاب اتحاد مسیحی آلمان پس از طرح استعفای وزیر کشور تشکیل جلسه ویژه ای داده و توافق کردند که به منظور بررسی وضعیت پناهجویان در مرز مشترک آلمان- اتریش مرکز ترانزیتی راه اندازی شود. راه اندازی این مرکز مستلزم موافقت مقامات اتریش نیز هست.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم

بخشی از تناقضات گفتاری و رفتاری دولت‌های غربی در خصوص اتفاقات اخیر در دانشگاه‌های آمریکا به تصویر کشیده شده است.   رفتار‌های تناقض‌آمیز دولت‌هایی که معنای لغوی آن حقوق بشر، بسته به زمانی که به کار می‌رود متفاوت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • ریاست دور‌ه‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا چالشی برای بروکسل
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • آلمان کاردار سفارت روسیه را احضار کرد
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا