Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@12:48:59 GMT

ناراحتی ترامپ از پوشش اخبار بدرفتاری با مهاجران

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۵۵۹۹

ناراحتی ترامپ از پوشش اخبار بدرفتاری با مهاجران

ترامپ ضمن دفاع از بدرفتاری ماموران اداره گمرک و مهاجرت آمریکا با مهاجران، به انتقاد از رسانه‌هایی پرداخت که تصاویر بدرفتاری و جدا کردن کودکان از پدر و مادرهایشان را پخش می‌کنند.

خبرگزاری صداوسیما: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن دفاع از بدرفتاری ماموران اداره گمرک و مهاجرت این کشور (آیس) با مهاجران، به انتقاد از رسانه‌هایی پرداخت که تصاویر بدرفتاری با مهاجران و جدا کردن کودکان از پدر و مادرهایشان را پخش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ امنیت را مبنای بدرفتاری با مهاجران دانست و گفت: "ما امنیت مرزی می‌خواهیم. ما داخل کشور به امنیت نیاز داریم. اداره گمرک و مهاجرت افراد سختگیری دارد و سختگیری لازمه کار آنهاست. وقتی که آن‌ها با توجه به قوانین ضعیف مهاجرتی در ارتباط با گروه‌هایی مانند گروه (تبهکار) ام اس ۱۳ دچار مشکل می‌شوند، شلی مور (سناتور ویرجینیای غربی) سرگرم تلاش برای تقویت قوانین بود. ما به قوانین سختگیرانه نیاز داریم و این کار انجام خواهد شد. ما به قوانین سختگیرانه و در عین حال منصفانه نیاز داریم. وقتی این مهاجران به طور غیر قانونی وارد کشور ما می‌شوند و در سراسر کشور پخش می‌شوند، ناگهان می‌بینیم گروهی مانند ام اس ۱۳ تشکیل می‌شود. مبارزه با مهاجرت‌های غیر قانونی بسیار دشوار و مانند آزاد کردن شهر‌ها در جنگ است. ما برای این کار از ماموران اداره گمرک و مهاجرت کمک گرفتیم و آن‌ها را به میدان می‌فرستیم".
وی این اظهارات را سه شنبه شب در مراسمی برای بزرگداشت ارتش آمریکا در ویرجینیای غربی بیان کرد. ترامپ همچنین به انتقاد از نمایندگان دموکراتی پرداخت که خواستار انحلال اداره گمرک و مهاجرت آمریکا شده اند.
وی افزود: "این ماموران به سرعت به آن مناطق می‌روند و مهاجران غیر قانونی را بیرون می‌کشند. آن‌ها از هیچ چیز ترس ندارند. این کار آن‌ها مانند این است که در جنگ شهری یا منطقه‌ای را آزاد کنند. آن‌ها افراد بسیار محکمی هستند و از خطرات ترس ندارند. با این حال، من شنیده ام که برخی دموکرات‌ها خواستار انحلال اداره گمرک و مهاجرت شده اند. ما اداره گمرک و مهاجرت را منحل نمی‌کنیم. ما از اجرای قانون دست نمی‌کشیم و درست برعکس خواسته آن‌ها عمل می‌کنیم".
ترامپ با اشاره به گزارش‌های پخش شده از بدرفتاری با مهاجران و کودکان، آن‌ها را حاصل کار رسانه‌هایی دانست که اخبار جعلی منتشر می‌کنند.
وی گفت: "ما به کار‌هایی که در ویرجینیا برای برقراری امنیت انجام می‌شود افتخار می‌کنیم. اما هیچکس این را باور نمی‌کند. رسانه‌های جعلی در مورد برخورد با مهاجران غیر قانونی اغراق می‌کنند. " لینک کوتاه خبر: farda.fr/003WXP

منبع: فردا

کلیدواژه: مهاجرین بد رفتاری گمرک ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج جدید اخراج مهاجران افغان از پاکستان

به گزارش خبرآنلاین به نقل از اسپوتنیک افغانستان، این مرحله با دفعات قبل فرق دارد و کسانی را در بر می‌گیرد که کارت اقامت در پاکستان را دارند.

این پناهجویان سند ACC یا کارت شهروندی افغان و POR یا شهادتنامه ثبت نزد حکومت پاکستان را دارند.  شمار آن‌ها نیز به حدود 850 هزار تن می‌رسد که سال‌ها و دهه‌ها را در پاکستان سپری کرده‌اند.

در همین حال مقام‌های ایالت بلوچستان هشدار داده‌اند که مهاجران افغان روستاهای این ایالت را تا سه‌شنبه به طور داوطلبانه ترک کنند در غیر آن به گونه اجباری اخراج خواهند شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895656

دیگر خبرها

  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • موج جدید اخراج مهاجران افغان از پاکستان
  • تایید جریمه ۲۰ میلیونی دابو به‌خاطر بدرفتاری
  • نشانی مراکز مهم اداری در استانبول
  • تایید جریمه 20 میلیونی دابو به خاطر بدرفتاری
  • خواص اعجاب انگیز دمنوش گل محمدی
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • عکس / این مرد از ناراحتی باخت تراکتور فوت کرد