Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور اعضای کمیته‌های ۱۰ گانه و فرمانداران در شهرکرد، از آمادگی این استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران در تابستان جاری خبر داد.

بهمن عسگری گفت: مدارس، هتل‌ها و مراکز اقامتی و بوم‌گردی استان جهت اقامت و ارائه خدمات رفاهی مناسب به گردشگران تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از شهرداران و دهیاران خواست؛ نسبت به واگذاری و تعیین متولی مشخص در مجموعه‎ها و کانون‌های گردشگری و ارائه بسته‌های مناسب به مسافران در راستای فرهنگ سازی برای محافظت از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و همچنین رعایت نظم و نظافت محیط اقدام نمایند.

عسگری افزود: استقرار اکیپ امداد و غریق نجات برای تأمین امنیت مسافران در نقاط گردشگری پر حادثه مانند پل زمانخان و گرداب بن نیز ضروری است.

گفتنی است: راه اندازی وسایل نقلیه مناسب جهت بازدید مسافران از اماکن تاریخی و گردشگری، تجهیز مدارس، رفع گره‎های ترافیکی، ترمیم و لکه گیری و خط کشی جاده‌های پرتردد و آمادگی شبانه روزی راهدارخانه‌ها، ایجاد کمپ‌های موقت مناسب در حاشیه توقف‎گاه‌های جاده ای، پیش بینی مکان مناسب جهت اسکان گردشگران در بوستان غدیر در ورودی شهرکرد از سمت اصفهان، از موضوعات مطرح شده و مصوبات در این نشست برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران تابستان ۹۷ در چهارمحال و بختیاری بود.

استان چهارمحال و بختیاری به عنوان سرزمین شاهکار‌های خلقت و با آب و هوای بسیار مطبوع و دلنشین، با ۹۵۰ جاذبه طبیعی و گردشگری شامل ۸۰۰ جاذبه طبیعی و ۱۵۰ کانون گردشگری، پذیرای مسافران و گردشگران است.

انتهای پیام/ن

پذیرایی مناسب از گردشگران تابستانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگران میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم

شهر شیراز در استان فارس واقع شده است. هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر مهد فرهنگ و هنر بازدید می‌کنند. خانه زینت الملک قوامی نیز یکی از همین اماکن زیبا و گردشگری شیراز است و از جمله زیباترین و مشهورترین خانه‌های تاریخی است که هر سال گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند؛ خانه‌ای که قدمت آن به دوره قاجار بازمی‌گردد.

شهروندخبرنگار نا فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری قزوین در آستانه نوروز + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • نخستین مسجد اسلام گسترش می‌یابد
  • مهجوریت تفتان در سایه بی مهری مسوولان
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری