Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اعتراضات صنفی مردم گفت: دشمن فکر می‌کند اعتراضات صنفی نشانه‌هایی از اعتراض به اصل نظام است در حالی که چنین نیست آنهایی که اعتراض می‌کنند می‌خواهند مشکلاتشان توسط نظام حل شود مردم می دانند که انقلاب اسلامی می تواند مشکلات آنها را حل کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: ما در یک فراز مهم و سرنوشت ساز از انقلاب اسلامی قرار داریم از 40 سال پیش که خورشید پرفروغ اسلام مجددا از افق این سرزمین طلوع کرد تا جهان تیره اسلام آن روز که تحت سیطره کفر و استکبار قرار داشت را نورافشانی کند؛ مسلمانان را حیات ببخشد و آنها را به هویت حقیقی خود بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران حتی یک روز از طراحی توطئه‌های سنگین در قلمروهای جهانی از پای ننشستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما ملتی هستیم که در میدان‌های سخت جهاد رشد کردیم در قلب سختی‌ها عزت، اقتدار، عظمت و منزلت به دست آوردیم.

سردار سلامی بیان کرد: هر سناریویی را که دشمن طراحی کرد و هر سیاستی را که برگزید آن را در میدان عمل پیاده کرد و در نقطه مرکزی همه این طراحی‌ها برانداری نظام و بازگشت مجدد نظام سلطه به ایران هدف اصلی بود. آنها تصور نمی‌کردند 40 سال بعد ایران اینگونه بزرگ؛ باعظمت و شکست ناپذیر در جهان بدرخشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه هر توطئه دشمن به تقویت،رشد و شکوه یک بُعد از قدرت ما تبدیل شده است، ابراز کرد: شما به خاطر دارید توطئه‌های تجزیه‌طلبانه در مناطق مرزی کشور در ابتدای انقلاب در همین سرزمین بوده است که همه نشانه های علمی تفکر استکبار بود و فکر می‌کرد می‌تواند این انقلاب و این چراغ و خورشید پرفروغ را از روشنایی بیندازد.

سردار سلامی گفت: دشمنان در عالم خیال تصور می‌کردند که نور خدا خاموش‌شدنی است در حالی که خداوند به تدریج نور خود را کامل کرد تجربه ی سنگین و بسیار گران‌قیمتی داریم و آن اینکه ما در مجاهدت‌های سخت رشد کردیم هیچ ملتی به خودی خود رشد نمی‌کند و سرسخت و شکست‌ناپذیر نمی‌شود.

وی ادامه داد: وقتی جنگ به ملت ایران تحمیل شد نتیجه آن قدرت عظیم دفاعی امروز ملت ایران است که همه دشمنان بزرگ دست در دست هم و با هم عهد بستند که نظام را از این قدرت مسلط و سیطره بخش محروم کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر ما آن روزهای سخت استقامت نمی‌کردیم و بیرق جهاد را بر دوش نمی‌گرفتیم و سینه‌هایمان را برای مقاومت در مقابل دشمن آماده نمی‌کردیم و نخل‌های سرو قامت جوانانمان بر زمین نمی‌افتاد امروز بارها و بارها باید تاریخ اشغال‌های متعدد دشمنانمان را مطالعه می‌کردیم.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه مجاهدت رمز سعادت مسلمانان از صدر اسلام تا به امروز است، ابراز کرد: این سفارش قرآن است امروز هم شما می‌بینید کشور ایران در قلب دریای متلاطمی از آتش؛ کاملا امن و آرام است ملت ایران امروز به برکت مجاهدت 40 ساله آبرومند است و نوامیس‌اش حرمت و امنیت دارند و مردمانش سربلند هستند که این به برکت جهاد است.

وی با اشاره به روایتی از امیر مومنان امام علی (ع) تصریح کرد: اگر جامعه لباس جهاد را از تن به در کند خداوند بر تن او لباس ذلت می‌پوشاند این یک حقیقت است آن دفاع مقدس هشت ساله باعث شد که ملت ایران الگوی نبرد با دشمن بزرگ را بیاموزد و متناسب با سیاست به غلبه بر قدرت های جهانی ساختمان عظیم قدرت دفاعی خود را بنا کند که شاخه‌های این شجره مستحکم و مبارک از اقصا نقاط عالم دیده می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هیبت انقلاب اسلامی دشمن را سر جای خود میخ‌کوب می‌کند، افزود: این ثمره دفاع هشت ساله است وقتی دشمن ما را در فشار اقتصادی قرار داد استعدادها و ظرفیت‌های ما شکوفا شد و توانستیم مسیر خودکفایی و استقلال اقتصادی را برگزینیم و از دایره اراده دشمنانمان عبور کنیم و اجازه ندهیم خواسته‌های آنها تحقق یابد.

سردار سلامی گفت: ما با توکل بر خدا رویا و آرزوهای دشمن را نقش بر آب کردیم وقتی آنها ما را محاصره کردند مشعل‌های علم و دانش در کشور فروزان شد و ما توانستیم در برخی از جنگ‌ها و فناوری‌های مدرن در تراز کشورهای پیشرفته قرار بگیریم آنقدر که دشمن سیاست جلوگیری از پیشرفت علمی ایران را حتی به روش ترور دانشمندان در خیابان‌ها در دستور کار قرار داده بود.

وی ادامه داد: وقتی ما به فرهنگ قرآن و اسلام تکیه کردیم توانستیم در مقابل آن تهاجم ویرانگر غرب بیاستیم و از ارزش‌های مان و از دینمان و از کرامت و شرفمان دفاع کنیم این مسیر سختی بود اما آسایش هر امتی از درون سختی حاصل می‌شود این کلام الهی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نبرد نابرابر دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران داستان شگفت انگیزی است، افزود: جنگ دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران سرشار از عبرتها و درس ها و آموزه های بزرگ برای همه بشریت، تاریخ و همه ملت‌ها است.

سردار سلامی افزود: به یاد آوریم روزگاری که دشمنان تمام قوای خود را بر این سرزمین متمرکز کرده بودند از زمین و دریا و هوا آتش می ریخت، برخی از شهرهای ما اشغال شده بود قصد آنها این بود که حلقه‌های محاصره را تنگ تر کنند وقتی آمریکا و غرب در سال‌های پایانی جنگ به خلیج فارس آمدند و در چنین روز و ساعتی هواپیمای مسافربری ما را در آسمان خلیج فارس با صدها انسان بی‌گناه منهدم کردند نشان داد که جنگ ما جهانی است.

وی ادامه داد: آن روز همه متمرکز به این سرزمین شده بودند تا تهران را هدف قرار دهند انقلاب، ملت و امام در کنار هم و با هم توانستند تمرکز دشمن را در هم بشکنند و پرچمی که به دست رهبرمان امام خامنه‌ای قرار گرفت سرزمین جهان را تغییر داد و به جای اینکه اجازه دهد دشمن به ما نزدیک شود او به دشمن نزدیک شد ما به هم به سمت دشمنان رفتیم افق‌ها گشوده شد جبهه‌ها باز باشد ما نقطه تمرکز ایجاد کردیم و سرزمین‌های اسلامی یکی پس از دیگری از سیطره مستکبران و آمریکایی‌ها آزاد شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه منافع دشمن در جهان اسلام در هم فرو ریخت، افزود: جهاد به عنوان منشور آزادی و سعادت مسلمانان برای جوانان و ملت های هوادار انقلاب حقیقت یافت آنها به خیابان ها آمدند با دشمنان اسلام درگیر شدند آنها که می‌خواستند قدرت‌ها را در حین تولد در هم بشکنند شاهد بودند که برای آنها بسیار غم‌انگیز بود که انقلاب اسلامی در بستر زمین قدرت بزرگی را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: دشمنان ما فقط توانستند تماشا کنند آنها قدرتشان تمام شده بود نمی توانستند از نیروهای خودشان استفاده کنند برای همین تکفیری ها را شکل دادند اما فرزندان جهاد و قرآن به میدان آمدند زمین را از آنان پاک کردند این نشان دهنده ظهور یک قدرت جدید در عالم بود به نام اسلام و به نام یک انقلاب بزرگ و امروز دشمن احساس می‌کند بخش‌های مهمی از سرزمین‌های تحت سیطره خویش را از دست داده است و دیگر قادر به باز پس گرفتن آن نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن جنگ را به زوایای دیگری کشانده است، گفت: دشمن امروز حس می‌کند باید همه تلاش اش را به کار بگیرد از زاویه یک تهاجم اقتصادی سنگین به میدان آمده است در حالی که ما از تهدید و تحریم اشباع شدیم دشمن همواره قدرت خود را به کار بسته است آن را دیده‌ایم از این قدرت عبور کردیم تمام توان دشمن همین است بیش از این نیست و بیش از این ها نمی تواند تحریم و تهدید کند.

سردار سلامی با بیان اینکه دشمن فقط یک فضای عملیات روانی عظیم ساخته است، ادامه داد: آنها بیشتر از منظر آرزوهای خود سخن می‌گویند نه از منظر واقعیت‌ها؛ جنگی که امروز دشمن به راه انداخته ناامید کردن مردم در یک فضای خیالی است در حالی که قدرت ما بیشتر از همیشه و در همه زمینه‌ها است.

وی با تصریح اینکه پشتوانه انقلاب اسلامی از هر زمانی بیشتر است، گفت: حضور مردم در صحنه های دی ماه، ۲۲ بهمن ۹۶ به خوبی قدرت انقلاب اسلامی ایران را نشان داد اما دشمن می‌خواهد اینگونه وانمود کند که ایران اینگونه نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اعتراضات صنفی مردم بیان کرد: دشمن فکر می کند اعتراضات صنفی نشانه‌هایی از اعتراض به اصل نظام است در حالی که چنین نیست آنهایی که اعتراض می‌کنند می‌خواهند مشکلاتشان توسط نظام حل شود مردم می دانند که انقلاب اسلامی می تواند مشکلات آنها را حل کند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه غربی‌ها از حل مسائل خودشان باز مانده‌اند در حالی که نه تحریم دارند نه فشارهای سیاسی؛ تصریح کرد: نظام ما با این همه فشارهای جهانی همچنان توانمند، قدرتمند و باثبات ایستاده است. هنوز هم قدرت‌ها برای حل مسائل شان چشم به ایران دوختند ما از هر زمان دیگری قدرتمندتر هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با روش‌های متعارف نمی‌توان کشور را مدیریت کرد و باید با مدل و سبک مدیریت جهادی و انقلابی وارد شد تا مشکلات حل شود.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ما مشکلی برای حل مسائل نداریم، گفت: کشور ما برای خودکفایی و وابسته نبودن به کشور دیگری چیزی کم ندارد،در انرژی، سوخت، کشاورزی، برق و انواع مختلف محصولات کشاورزی ما کشوری کاملا توانمند هستیم و برای بقای خودمان به هیچ قدرتی نیاز نداریم فقط باید به خودمان تکیه کنیم به خدا توکل داشته باشیم و نگاهمان را از دشمنان برداریم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه حتی میل خفیف هم نباید به دشمنان داشته باشیم، افزود: در آن صورت نصرت خدا با ما خواهد بود؛هیچ قدرتی در عالم نمی‌خواهد ما عزیز باشیم آنها نمی توانند توانایی های ما را ببینند برای همین همه تلاششان را می‌کنند که آیا می توانند نفوذ ما را کم کنند و قدرت سیاسی و قدرت بازدارندگی را از ما بگیرند.

سردار سلامی ادامه داد: ما برای تامین امنیت کشورمان هزاران کیلومتر دورتر جنگیدیم تا اجازه ندهیم دشمن به ما نزدیک شود فرزندان این ملت در قلب خطر قرار گرفتند تا خطر به قلب این مملکت نفوذ نکند‌ گرچه برخی انتقاد می‌کنند و پژواک سخن دشمن شدند از آنها سوال می‌کنیم اگر نوامیس‌تان تهدید شود کجا می‌جنگید اجازه می‌دهید که دشمن به خانه تان پا بگذارد.

وی بابیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن در سرزمینمان پای بگذارد، گفت: ما مصمم هستیم و پیش می‌رویم برنامه ما شکست دادن دشمن است او را شکست خواهیم داد کما اینکه در صحنه‌های گذشته او را شکست دادیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد:دشمن ضعیفتر از آن است که بتواند بر مسلمانان غلبه پیدا کند این را به یقین می گوییم چون در میدان هستیم ما با ذهنهای‌مان سخن نمی‌گوییم با قلبهایمان سخن می‌گوییم و به اطمینان قلبی رسیدیم.

سردار سلامی ادامه داد: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، ملت آزاده و رهبر حکیم و فرزانه ما همه و همه مصمم هستیم تا این سرچشمه عزت و کرامت مان را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت سنگینی داریم و باید بسیار هوشمند، قوی وارد میدان شویم، گفت: ملتی که از یک رهبر بزرگ بهره می‌برد هرگز آسیب نمی‌بیند خصوصا که آن رهبر ولی فقیه باشد و ستاره ای که در آسمان هدایتگر است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مراسم تکریم فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: ما امروز برای تکریم فرمانده فداکاری که تمام دوران موثر خود را در عرصه جهاد و خدمت برای امنیت و پیشرفت این جامعه صرف کرده است آمده‌ایم.

سردار سلامی از سردار صادقی به عنوان یکی از تربیت شدگان مکتب حضرت امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: ایشان از دوران نوجوانی خود این لباس جهاد را از تن در نیاورده است و در همه سختی ها بوده و زحمت کشیده است و مردمان این سرزمین هم چند سالی است که شاهد تلاش‌های ایشان بودند.

وی ادامه داد: سنت حسنه وجود دارد که فرماندهان هم جابجا می‌شوند تا تجربیات خود را در میدان‌های دیگری به کار بگیرند و فرماندهان جدید با تفکری جدید راه را ادامه دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه هر سازمانی نیازمند نشاط و پویایی است، گفت: بخشی از پویایی در جابه‌جایی مدیران و فرماندهان است مسئولیت ها یک امانت الهی است و زیبایی آنجاست که اگر با صداقت در داخل کار می‌شویم با صداقت هم از آن خارج شویم.

سردار سلامی گفت: باید در قبال مسئولیت خودمان پاسخگو باشیم وجدان کاری داشته باشیم و با تمام وجود برای پیشرفت جامعه بزرگ قدم برداریم.

وی ابراز امیدواری کرد سردار صادقی در مسئولیت‌های آتی همچنان موفق باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سرداری که امروز معرفی می‌شوند سردار معروفی از جانبازان، آزادگان آن جنگ بزرگ هستند و جهاد را تجربه کردند در مسئولیت‌های بزرگی تا سطح فرماندهی تیپ، معاون نیروی زمینی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و از فرماندهان رشید و فداکار و با اخلاق هستند که برای ایشان در مسئولیت جدید توفیق روز افزون داریم.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها علیه جمهور اسلامی کند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار علی فدوی ظهر روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسم اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: هفت ماه جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی، علیه مردم غزه ادامه دارد و در این هفت ماه جنگ در غزه ۹۲ کشور دنیا حرف‌هایی را زدند که امام راحل در سال‌های انقلاب درباره این رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زده بودند.

وی با بیان اینکه چه افتخاری بالاتر از این‌که ملتی به پا خیزند و با مستکبران و جنایتکاران عالم مقابله کنند، اظهارکرد: باید خودمان وسط میدان باشیم و خودمان باید مؤثر واقع شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: جنگ بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و شیطان از خداوند مهلت گرفت تا بندگان خداوند را یک‌لحظه راحت نگذارد و انسان‌ها را به دنبال خود بکشاند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا دائم به شکست‌های خود در مقابل ایران اسلامی اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: مردم ما پایداری صبر و استقامت دارند و این را باید ادامه بدهیم تا همه مشکلات حل شود و اگر ما به تکالیف‌مان ادامه بدهیم، دست نصرت خداوند را خواهیم دید.

سردار فدوی با بیان اینکه ما امروز به‌جایی رسیدیم که می‌توانیم خبیثان عالم را تنبیه کنیم، تصریح کرد: از روز اول جنگ غزه آمریکایی‌ها فرماندهی جنگ را برعهده گرفتند و هنوز هم هستند و اگر برخی کشورها این رژیم کودک کش را همراهی نمی‌کردند حتما تا الان این رژیم کودک کش امروز نبود.

وی افزود: این اقدامات در غزه علیه جبهه متحد شیطان بزرگ انجام شد و فقط جبهه حق می تواند چنین عمل کند.

وی ادامه داد: یکی از تبلورهای خاص باطل، همین درست کردن رژیم غیرقانونی، اشغالگر و کودک کش اسرائیل است برای اینکه تضمین‌کننده منافعشان باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات بزرگ وعده صادق عنوان کرد: با وجود اینکه امپراطوری شیطان بزرگ و غرب تمام تلاشش را برای سانسور همه جانبه این عملیات انجام دادند، اما عالم متوجه شد و فیلم‌ها و تصاویر زیادی از این تنبیه پر قدرت توسط مردم بیرون آمد و این عظمت بزرگ جمهوری اسلامی است. اگر دشمن بازهم از این خباثت‌ها بکند، دوباره اقدامی بسیار بزرگ‌تر علیه آن‌ها انجام می دهیم.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدا به اعلی‌علیین رسیدند و ذهن ما نمی‌تواند به‌جایی که شهدا رسیده‌اند هم خطور کند، تاکید کرد: امروز به نام شهدا جمع می‌شویم و در واقع برای خودمان جمع می‌شویم ما حتی ذهن‌مان به مقام شهدا نمی‌تواند خطور کند، اما شهدا می‌توانند دست ما را نیز بگیرند چرا که شهدا مقام شفاعت دارند.

وی اظهارکرد: در خصوص مقام شهدا هزاران حدیث وجود دارد و عالی‌ترین حدیث هم در تفسیر مجمع‌البیان آورده شده است که خداوند مقام شهیدان را یاد می‌کند و این حدیث از لحظه‌ای که رزمنده برای حرکت در راه خدا، نیت می‌کند که جهاد کند تا زمانی که به بالاترین مقامی که غیرمعصوم می‌تواند برسد را شرح می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این حدیث از شهید و خانواده شهید بسیار یاد شده است و هر شهید می‌تواند ۷۰ هزار نفر از اهل‌بیت(س) خود را شفاعت کند.

فدوی افزود: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی وعده حق خداوند است و خدا را شاکر هستیم که به برکت حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی که در سال ۴۲ پایه‌گذاری شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به پیروزی رسید، روندی وجود دارد که هر لحظه تحقق وعده خدا را می‌بینیم چراکه وعده خداوند حق است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد:هم اکنون ما شاهد عزت، اقتدار و افتخار نظام اسلامی هستیم.۴۵ سال است که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران هر کار کردند شکست خوردند. دشمن ما دائم اعتراف کرده که در طول این مدت حتی یک پیروزی در مقابل ایران بدست نیاوردیم و این بخاطر پایداری، صبر و استقامت ملت ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت کمی که دارد ۲۰۰۰شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تا به تکلیف خود عمل کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود