Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@17:51:30 GMT

یک‌ زن جوانترین شهردار کشور شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۷۲۴۷

یک‌ زن جوانترین شهردار کشور شد

یک‌ زن در سیستان و بلوچستان به عنوان جوانترین شهردار کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا بر اساس تصمیم شورای شهر چگردک شهرستان دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان  یک زن به عنوان جوانترین  شهردار کشور به عنوان سرپرست  شهرداری چگردک دلگان انتخاب و  جهت صدور حکم‌نهایی به استانداری معرفی شد.

در همین خصوص فاطمه فاضلی مدیرکل امور بانوان استانداری به خبرنگار ایلنا گفت : سهیلا بامری  متولد ۱۳۶۹ و پس از انتصاب به عنوان جوانترین شهردار کشور در چگردک دلگان فعالیت خود را رسما آغاز خواهد کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : بامری  از بانوان فعال بومی منطقه است که  سابقه فعالیت در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی ، دهیاری ، فعالیتهای عمرانی  و.. را دارد .

فاضلی ابراز امیدواری کرد با نگاه مثبت دولت و استاندار به حضور زنان در عرصه های مدیریتی در کنار  انتخاب های هوشمندانه بانوان توسط شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان دهیار و شهردار فصل نوینی در بهره مندی از ظرفیت بانوان در سطح استان ایجاد شده و ادامه پیدا کند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اجتماعی و فرهنگی زنان سیستان و بلوچستان شوراهای اسلامی شهر شورای شهر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، وحید خداپرست  با بیان اینکه هفته کار و کارگر، فرصتی برای پاسداشت مقام کارگرانی است که در مسیر توسعه و تعالی فارس از هیچ کوششی فروگذار نکرده انداز تدوین برنامه هایی در استان فارس برای مشارکت کارگران در حوزه جهش تولید خبر داد و گفت: معرفی الگوهای جامعه کار و تلاش در قالب جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه، یکی از شاخص ترین دستور کارهای مهم در این هفته است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با بیان اینکه امسال برای اولین بار، سه کارگر نمونه استان به عنوان کارگران نخبه ملی در جشنواره امتنان کشوری انتخاب شده اند، افزود: این منتخبین در طول هفته کارگر با مقام معظم رهبری و سایر مقامات کشوری دیدار خواهند داشت و از آنان تجلیل می شود.
وی برگزاری دوره های آموزشی و همایش تکریم از کارگران زن در واحدهای تولیدی و جامعه هدف، برگزاری جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه، برگزاری جشن بزرگ کارگری در شرکت شهرک های صنعتی شیراز و نواحی صنعتی استان و ارائه خدمات رایگان مجموعه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران استان فارس به متقاضیان جامعه هدف، برخی دیگر از این برنامه ها عنوان کرد.
۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر نام دارد و از ۵ الی ۱۱ اردیبهشت به نام هفته کار و کارگر نام گرفته است.

دیگر خبرها

  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز