Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@14:02:28 GMT

شرط برگزاری افتتاحیه لیگ در ورزشگاه امام رضا

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۷۲۸۹

شرط برگزاری افتتاحیه لیگ در ورزشگاه امام رضا

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: برگزاری بازی‌های تیم فوتبال پدیده و میزبانی لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام منوط به تصمیم فرمانداری مشهد و شورای تأمین است.

علی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار "ورزش 3" درخصوص برنامه‌های مدنظر برای برگزاری افتتاحیه لیگ هجدهم در مشهد اظهار داشت: برنامه‌ریزی در این زمینه از مدت‌ها قبل انجام و سعی شده براساس تعامل با دستگاه‌های ذیربط، نقطه نظرات آنها به‌صورت ویژه مدنظر قرار گیرد تا بتوانیم فارغ از هرگونه رویکرد سلیقه‌ای بهترین راندمان و برآیند را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: در همین راستا تمامی اقدامات لازم برای برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام انجام شده است.

 

سخنگوی هیأت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر ورزشگاه ثامن شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ برتر را ندارد، گفت: پیگیری جهت انجام بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام طبق درخواست باشگاه پدیده و همچنین بخشنامه سازمان لیگ فوتبال کشور مبنی بر بهره‌برداری از آن ورزشگاه و عدم تأیید ورزشگاه ثامن مشهد به‌دلیل نواقص متعدد از جمله صوت، اسکوربرد، فقدان سیستم‌های سرمایش و گرمایش مناسب و عدم دسترسی به اینترنت بوده است.

 

رفسنجانی در پاسخ به این سوال که "آیا میزبانی ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام در لیگ برتر، قطعی شده است؟" گفت: مسئولان محترم فرمانداری مشهد و شورای تأمین با اشراف بر نکات مطرح‌شده و همچنین بررسی شرایط موجود در این زمینه تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

وی در خاتمه به درخواست‌های متعدد هواداران فوتبال در مشهد مبنی بر برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام اشاره کرد و اظهار داشت: درصورت موافقت فرمانداری و شورای تأمین با انجام رقابت‌ها در این ورزشگاه، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم میزبانیِ مطلوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم که البته تحقق این مهم نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های ذیربط است.

استادیوم امام رضا (ع)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استادیوم امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • خیبر با «لُر آره‌نا» به لیگ برتر می‌رسد؟
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم