Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نیرویار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی فرصت‌ طلبان از فضا و موقعیت موجود در جامعه سوء استفاده و مدارس غیرمجاز فوتبال را با تبلیغات کذب در بین خانواده‌ها معرفی کرده اند که ساز و کارهای جدی برای برخورد با این افراد در دستور کار هیات فوتبال قرار گرفته است.
وی بیان کرد: خانواده‌ها باید فرزندان خود را تنها در مدارس مجاز فوتبال که لیست آن در مطبوعات، کانال و سایت هیات فوتبال استان درج شده، ثبت نام و از نام نویسی در مدارس غیرمجاز فوتبال خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مدارس مجاز منطبق بر قوانین و قواعد مشخص کار می کند، اضافه کرد: در این زمینه نیز همه مدارس مجاز موظف به استفاده از مربیان دارای مجوز و مدرک مربیگری هستند و هرگونه رفتار مغایر با این قوانین و قواعد برای مسوولان و مدارس فوتبال تبعاتی همچون تعلیق و حتی لغو مجوز به ‌دنبال دارد.
وی ادامه داد: مدارس مجاز فوتبال خود را ملزم به رعایت قوانین و قواعد هیات فوتبال استان می‌دانند و در این زمینه همکاری لازم را با این هیات به‌ عنوان متولی فوتبال استان در جلب رضایت خانواده‌ها و استعدادیابی مطلوب دارند.
دبیر هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: کمیته‌های جوانان و آموزش هیات فوتبال آذربایجان غربی از مدت‌ها قبل برای برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های مدارس فوتبال در سطح استان برنامه‌ ریزی کرده که امیدواریم امسال بتوانیم عملکرد بهتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه به زودی نظارت و ارزشیابی استعدادیابان و ناظران مدارس فوتبال آغاز می شود، افزود: مدارس فوتبال مجاز می توانند از مربیانی که در دوره دانش افزایی شرکت کرده اند، برای برگزاری دوره های آموزشی خود بهره ببرند.
به گزارش ایرنا مدرسه فوتبال نود ارومیه /درجه 1 دائمی/ به مدیریت مهدی بهاری، مدرسه فوتبال چی چست /درجه 2 فصلی/ به مدیریت محمد اصغری، مدرسه فوتبال اروم اسپور /درجه 2 فصلی/ به مدیریت شمسعلی صامت، مدرسه فوتبال آراز ارومیه /درجه 2 فصلی/ به مدیریت محرم سجادی ‌کیا، مدرسه فوتبال تکنیک /درجه 2 فصلی/ به مدیریت نقی باقری، مدرسه فوتبال پدیده /درجه 2 دائمی/ به مدیریت تورج خویی، مدرسه فوتبال پاسارگارد /درجه 2 فصلی/ به مدیریت ابراهیم خداد، مدرسه فوتبال اروم آلیاژ /درجه 2 دائمی/ به مدیریت مرتضی نجف‌ نژاد و مدرسه فوتبال آتروپات /درجه 2 فصلی/ به مدیریت نادر آقازاده مدارس مجوز دار آذربایجان غربی را شامل می شود.
باشگاه شهرداری مهاباد /درجه 2 فصلی/ به مدیریت سید عطا سیدی، باشگاه آذریورد شاهین دژ /درجه 2 فصلی/ به مدیریت رضا یزدانی، باشگاه آذربایجان میاندوآب /درجه 2 فصلی/ به مدیریت شهرام حضرت ‌زاده، باشگاه زرینه رود میاندوآب /درجه 2 فصلی/ به مدیریت کاظم آتش‌بهار، مدرسه فوتبال هیات فوتبال شهرستان‌های تابعه به مدیریت روسای هیات فوتبال شهرستان های تابعه استان سایر مدارس مجوزدار است.
7156/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 جام جهانی دوره های آموزشی شهرداری فوتبال مدرسه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته اند؛ اعلام کرد.

ایلنا در خبری نوشت: روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

در این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی‌تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلان اینکه این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیر مجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد؛ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900105

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز