Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم بادیگارد گفت: تئاتر امروز ما تبدیل نمایش لاله زاری شده است و کارگردانان مجبورند برای به دست آوردن گیشه هر چهره ای را روی صحنه ببرند تا سر آخر کارشان بفروشد. ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ رسانه ها خواندنی نظرات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، محمود عزیزی بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها از فضای بازیگری فاصله گرفته در گفت‌وگو با  میزان، درخصوص پیشنهاد انتصاب وی برای یکی از پست‌های مرکز هنرهای نمایشی گفت: خوشبختانه امسال هیچ پیشنهادی از سوی مرکز هنرهای نمایشی برای پذیرفتن ریاست هیچ یک از اماکن تئاتری به من نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا اضافه کرد: من قبلاً سابقه حضور در تمامی جایگاه‌ها همچون ریاست تئاترشهر را داشته ام و می دانم که اداره این اماکن با توجه به وضع موجود سخت است. امسال افراد پرتوانی همچون "نادر برهانی مرند" برای ریاست جشنواره تئاتر فجر و همچنین شهرام کرمی برای ریاست مرکز هنرهای نمایشی انتخاب شده اند، اما متاسفانه این افراد در سیاست گذاری های اصلی تئاتر تعیین کننده نیستند.


بازیگر فیلم بادیگارد درباره دوری خود از عرصه کارگردانی تئاتر تاکید کرد: این روزها متر سنجش تئاتر و سینما گیشه شده است. این با تفکری که من در قبال سینما و تئاتر دارم متفاوت است. گاهی تئاتر کار می کردم اما با وضعیت تئاتر امروز که همه چیزش را گیشه تعیین می کند توان کارگردانی تئاتر ندارم.

وی مسئولین فرهنگی را ملزم به پاسخگویی به شرایط فعلی هنر خواند و اضافه کرد: از نظر من تمامی مشکلات تئاتر از زیر ساخت آن می‌آید و مسئولین باید برای حل مشکلات اقدام کنند. اهالی تئاتر و هنرمندان گاهاً مجبور به استفاده از بازیگران چهره هستند اما این تقصیر آنها نیست. به بازیگرانی که از سینما به تئاتر آمده اند نمی شود ایراد گرفت بلکه ایراد اصلی متوجه سیاست گذاران بخش فرهنگی است.

بازیگر "سریال ستایش" درباره بازگشت خود به عرصه بازیگری تلویزیون در سریال "تعطیلات رویایی" تصریح کرد: سریال تعطیلات رویایی را به دلیل همکاری قبلی با تهیه کننده اثر پذیرفتم زیرا وی انسان بسیار شریفی است. طی سال گذشته هیچ کار خوبی به من پیشنهاد نشده که من بخواهم آن را رد کنم. اگر کار خوبی به من پیشنهاد شود قطعاً آن را خواهم پذیرفت زیرا کار من بازیگری است.

وی با اشاره به بازی در مدیوم تلویزیون افزود: اگر در ادامه سال پیشنهادی از سینما، تئاتر و تلویزیون داشته باشم آن را خواهم پذیرفت. منتها ترجیح همیشگی من بازی در تلویزیون است زیرا اعتقاد دارم نجابتی که در تلویزیون وجود دارد در تئاتر و سینما نیست. تلویزیون نزدیکی بسیار بیشتری با مخاطب دارد و وقتی کار خوبی ساخته می شود مردم به شدت استقبال می کنند. 


بازیگر فیلم "دختر عمو پسر عمو" بازیگری را شغل خود معرفی کرد و ادامه داد: بی نهایت دلتنگ بازیگری هستم. وقتی بازیگری را که سالها بازی کرده از این عرصه دور می کنید مثل این است که وی را خفه کرده باشید.

عزیزی تئاتر امروز را نمایش گیشه زده خواند و خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها به دلیل نبود برنامه ریزی مناسب تئاتردرآمد درستی ندارد و به همین دلیل گروه ها به استفاده از بازیگرانی فکر می کنند که تضمین کننده گیشه باشند. تئاتر امروز ما تبدیل نمایش لاله زاری شده است و کارگردانان مجبورند برای به دست آوردن گیشه هر چهره ای را روی صحنه ببرند تا سر آخر کارشان بفروشد.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P41383/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق احشام در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع سرقت احشام در شهرستان نکا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه وی رادستگیرکردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: متهم که در خرید و فروش دام زنده اشتغال دارد در تحقیقات پلیس به سرقت احشام در این شهرستان نیز اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که تحقیقات پلیسی در این ارتباط همچنان ادامه دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • فیلم/فلسطینی‌ها از کجا پول می‌آورند؟
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر