Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این کمک های خودجوش و داوطلبانه در جریان برپایی آئین 'نشان محبت' که چندی پیش در اهواز با حضور خیران و عموم نیکوکاران خیراندیش و بامحبت خوزستانی برگزار شد جمع آوری و به حساب های ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز شد.
وی گفت: با اجرایی شدن کامل تعهدات خیران خوزستانی ، میزان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم تا 2 ماه آینده به 100میلیارد ریال خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بازسازی عتبات عالیات خوزستان افزود: همه کمک ها و هدایای مردم خوزستان بر اساس نیات و خواست آنان در اعتاب مقدسه در عراق و سوریه هدایت خواهد شد و بر اساس موازین شرعی ، در این ارتباط هیچ گونه جا به جایی در نذر مردم صورت نمی گیرد.
چندی پیش نیز چند خیر دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در استان خوزستان هزینه ساخت حایل های جداکننده زائران خواهر و برادر در حرم های مطهر حضرت ابوالفضل العباس (ع) ، امام حسین(ع) و حضرت علی (ع)که عراقی ها به آن قاطع می گویند و همچنین ساخت و نصب صندوق های امانت زائران در حرم امامین عسکریین(ع) در شهر مقدس سامرا و ساخت زائر سرا در شهر مقدس کربلا را تقبل کردند.
ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در مدت یک دهه فعالیت خود با وجود ناامنی و عملیات تروریستی توسط تکفیری ها در 2 کشور عراق و سوریه دهها پروژه عمرانی و زیربنایی در اعتاب مقدسه در عراق و سوریه را تنها با مشارکت مردم ولایی استان به سرانجام رسانده است.
مسقف کردن خیابان صاحب الزمان(عج) منتهی به حرمین امامین جوادین(ع) در کاظمین، مشارکت در ساخت صحن حضرت فاطمه(س) در نجف اشرف ، بازسازی گنبد حرم حضرت علی(ع) ، طلاکاری ایوان حرم علوی ، بازسازی کامل حرم و بارگاه ملکوتی حضرت زینب(س) را از پروژه های مهم ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق و سوریه است.
به گزارش ایرنا ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در سال 1387 زیرنظر آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز کار عمرانی خود را با محوریت بازسازی اعتاب مقدسه و اجرای طرح های 'زائر محور' در شهرهای کاظمین ، نجف اشرف ، سامرا و کربلا شروع کرد.
این ستاد در همه شهرهای استان خوزستان نمایندگی فعال برای جذب مشارکت های مردمی دارد.
/6002/6065
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 حضرت زینب حضرت فاطمه کربلا نجف اشرف نماینده ولی فقیه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد

برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، تیمهای خوزستانی در رده های آخر جدول لیگ ایران قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، لیگ برتر ایران یک نمای عجیب ثبت شده دارد. فولاد با 22 امتیاز در رده 14، استقلال خوزستان با 21 امتیاز در رده 15 و صنعت نفت آبادان با 16 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفته اند.

خوزستان در ادوار مختلف تیمهایی مثل جنوب اهواز، استقلال اهواز، نفت مسجدسلیمان، نیروی اهواز، تاج آبادان و... را در لیگ ایران داشته اما هیچ وقت این شرایط برای خوزستانی ها در لیگ ایران دیده نشده است. تا به حال سابقه نداشته 2 تیم یا 3 تیم خوزستانی در لیگ باشند و در انتهای جدول مسابقات لیگ کشورمان قرار گرفته باشند. 

استقلال خوزستان یک بار و فولاد خوزستان 2 بار در مسابقات لیگ برتر ایران به عنوان قهرمانی رسیده اند. فولاد خوزستان یکی از پرامکانات ترین تیمهای لیگ برتر ماست و قرار گرفتن این تیم در این رتبه از جدول، تلخ و باورنکردنی است.

امیدواریم خوزستانی ها که در ادوار مختلف مردانی مثل پرویز دهداری، حمید جاسمیان، محمد صادقی، حسین گازرانی، علیرضا عزیزی، صمد مرفاوی، کریم باوی، ابراهیم قاسمپور، حسن نظری، حسین کعبی، مهدی هاشمی نسب و... را به فوتبال ملی تحویل داده اند، وضعیتی بهتر و شرایطی مناسب تر در لیگ پیدا کنند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • خودداری شهروندان خوزستانی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال