Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در خصوص برخورد بد ماموران انضباط شهری منطقه ۱۹ با یک شهروند گفت: مرتکبین این امر را شناسایی می‌کنیم.

ایران آنلاین / روز گذشته ماموران انضباط شهری با فردی که غیرقانونی اقدام به جمع آوری پسماند می کرد درگیر شدند که با واکنش عضو شورای شهر تهران روبرو شد. مجید فراهانی در این باره در صفحه توئیتر خود نوشت: «روز گذشته ماموران انضباط شهری منطقه نوزده با فردی که غیرقانونی پسماند جمع می کرد درگیر شدند و صحنه های غیرقابل دفاعی خلق نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارها نسبت به اجتناب از اینگونه برخوردها تذکر داده ایم همچنین برای جلوگیری از تکرار، پیگیری می کنم و مرتکبین آن شناسایی و بر اساس مقررات با آنان برخورد می شود.»/ باشگاه خبرنگاران جوان

 

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند

کاظم فلاحی دوست در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: متأسفانه ساخت خانه در مسیر سیلاب‌ها و رودخانه‌های فصلی قدیمی که اکنون خشک شده‌اند، سبب می‌شود که در بارندگی‌ها، این خانه‌ها دچار تخریب و آسیب دیدگی شوند.

وی بیان داشت: در منطقه دشت بازار شهرستان دنا، ۱۰ خانوار عشایری به علت اسکان در محل نامناسب گرفتار سیلاب شدند و تیم امدادی شهرستان دنا به منطقه حادثه اعزام شد.

فلاحی دوست افزود: ۱۲ عملیات امدادرسانی در این بارش‌ها انجام و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد.

وی اظهار داشت: عملیات امداد و نجات توسط ۳۰ نیروی عملیاتی در قالب ۱۲ تیم و با هشت دستگاه پیکاب و شش دستگاه پمپ لجن کش انجام شد.

فلاحی دوست با بیان اینکه مردم باید در بارندگی‌ها به هشدارها توجه کنند، گفت: متأسفانه علی رغم هشدارها، برخی افراد در بارندگی‌ها به حاشیه رودخانه‌ها رفته یا در مناطق کوهستانی حضور می‌یابند که با توجه به وقوع سیلاب و یا احتمال ریزش سنگ و رانش زمین این امر خطرناک است.

کد خبر 6096270

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • پیام پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی بعد از توهین به هواداران زن پرسپولیسی
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم