Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@20:17:00 GMT

جوان ترین و زیباترین دختران میلیاردر دنیا +عکس‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۹۵۵۶

جوان ترین و زیباترین دختران میلیاردر دنیا +عکس‌ها

رکنا: پولدار شدن آرزوی اکثر آدم هاست. برخی از افراد در سن بالا به ثروت می رسند، در حالی که برخی دیگر در همان جوانی به هر آنچه که می خواهند دست می یابند. نه تنها آقایان، بلکه خانم های بسیاری نیز نام خود را در اوج جوانی و زیبایی به عنوان ثروتمندترین زنان جهان، ثبت کرده اند. اگر دوست دارید که با جوان ترین و در عین حال ثروتمندترین زنان جهان آشنا شوید، گزارشی کوته و جالب در این باره بخوانید:

پولدار شدن آرزوی اکثر آدم هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از افراد در سن بالا به ثروت می رسند، در حالی که برخی دیگر در همان جوانی به هر آنچه که می خواهند دست می یابند. نه تنها آقایان، بلکه خانم های بسیاری نیز نام خود را در اوج جوانی و زیبایی به عنوان ثروتمندترین زنان جهان، ثبت کرده اند. اگر دوست دارید که با جوان ترین و در عین حال ثروتمندترین زنان جهان آشنا شوید، گزارش سایت برترین‌ها را در این باره بخوانید:

 

تامارا اکلستون

تامارا اکلستون، متولد 1985، مدل، شخصیت اجتماعی، مجری تلویزیون و دختر میلیاردر بریتانیایی است. او در سن 33 سالگی، هر آنچه می خواسته را به دست آورده است: شهرت، ثروت و خانواده... او با جی روتلند ازدواج کرده و صاحب یک دختر است. او بخش اعظمی از سرمایه اش را از ارثی که به ارزش 3.4 بیلیون دلار به او و خواهرش رسیده، به دست آورده است. 

آدریانا لیما 

آدریانا لیما، مدل برزیلی زاده 1981، به عنوان یکی از زیباترین مانکن‌ های ویکتوریا سکرت و یکی از معروفترین مدل ‌های لوازم آرایش شناخته می ‌شود. آدریانا در سن ۱۵ سالگی در رقابت‌ های «سوپر مدل برزیل» مکان اول را به خود اختصاص داد و سال بعد در رقابت‌ های «سوپر مدل جهان» مقام دوم را کسب کرد. از او در حال حاضر به عنوان گران ترین مدل ویکتوریا سیکرت نام می برند. ارزش خالص او را چیزی حدود 10.5 میلیون دلار تخمین زده اند.

جی جی حدید

جی جی حدید در حال حاضر در دنیای مد و فشن حرف اول را می زند. حتما عکس او را روی صفحه اول مجلات معتبری چون « Vogue»، « Elle»، «Harpers Bazaar» یا تبلیغات برندهای مختلف دیده اید. در سن 23 سالگی، جی جی یکی از محبوب ترین مدل هاست که برندها برای همکاری با او سر و دست می شکانند. او از سن 2 سالگی کار مادلینگ را آغاز کرد و با موفقیت هایی که به دست آورد، ارزش خالص دارایی خود را به 13 میلیون دلار رساند.

کریسی تیگن

کریسی تیگن زاده ۱۹۸۵ مدل آمریکایی است که کار مادلینگ را از دوران نوجوانی آغاز کرد. او در سال ۲۰۱۳ با جان لجند ازدواج کرد. آنها روی صحنه فیلمبرداری برای موزیک ویدئوی «استریو» که یکی از آهنگ‌های لجند در سال ۲۰۰۷ بود با هم آشنا شدند و پس از 4 سال دوستی، با هم ازدواج کردند. آنها اکنون صاحب 2 فرزند هستند. ارزش خالص دارایی تیگن حدود 10 میلیون دلار تخمین زده شده است.

ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن، زاده 1980، مانکن برزیلی ست که طبق گزارش نشریه فوربز پردرآمدترین مانکن جهان و  به شمار می رود. این ستاره 38 ساله، برای به دست آوردن شهرت و ثروت، تلاش های زیادی کرد. گفته می شود که ارزش خالص دارایی او به حدود 360 میلیون دلار می رسد.

کندال جنر

کندال 22 ساله، یکی از اعضای خانواده مشهور کارداشیان/جنرهاست. او برای اولین بار در سریال تلویزیونی واقع نمای «پا به ‌پای خانواده کارداشیان» ظاهر شد و از آن پس کار مادلینگ را به طور حرفه ای آغاز کرد. او در حال حاضر یکی از پردرآمدترین مدل های صنعت مد و فشن به شما می رود. ارزش خالص او 18 میلیون دلار تخمین زده شده است.

پرنا کی

پرنا کی در سال 2014 لقب جوان ترین بیلیونر سال را از آن خود کرد. برنا 28 ساله اهل چین و یک تاجر است که حدود 1.3 بیلیون دلار از سرمایه پدری اش را به ارث برده. علاوه بر آن، 85% از شرکت پدرش به او تعلق دارد. جدا از ثروتی که از پدرش برای او به ارث رسیده، او خودش دختر باهوشی ست که در رشته اقتصاد از دانشگاه لندن فارغ التحصیل شده است.

سرا سابانجی

خانواده سابانجی، خانواده اهل ترکیه فعال در تجارت و کار آفرینی هستند که در حال حاضر پس از خانواده کوچ، به ‌عنوان دومین خانواده ثروتمند ترک، شناخته می‌ شوند. با این حال، سرا سابانچی 42 ساله، دست از تلاش برنداشت و خودش نیز برای رسیدن به موفقیت تلاش کرد. او در رشته اقتصاد از دانشگاه بیلگی ترکیه فارغ التحصیل شد و پس از آن کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد. ارزش خالص دارایی او 1.3 میلیون دلار محاسبه شده است.

با این قمه دست ساز وحید مرادی را کشته اند! / فیلم لو رفته از زندان + جزییات

ارتباط بین اختلاس گران و محبوبیت وحید مرادی !

مردی به خاطر خوابیدن زنش کنار پسرش او را در اطاق خواب کشت +عکس

فوری/ سلطان سکه ایران دستگیر شد

اولین عکس از جسد وحید مرادی قبل از خاکسپاری + عکس

گفت عقاب ایرانم و گنده لاتی کرد ما هم او را زدیم! / آخرین خبر از پرونده + عکس

وقتی وارد خانه باغ شدم دوست صمیمی ام با زنم خلوت کرده بود + عکس

وحید مرادی در برابر دوربین مداربسته زندان کرج کشته شد + جزئیات

فاطمه 17 ساله را از مادرش خرید و همان شب اول حامله اش کرد!

پیام تصویر خودکشی مرد مشهدی برای زنش+ عکس

قاتل ملیکای 8 ساله خوزستانی آزاد شد! + عکس

دستگیری 3 شرور به خاطر قتل وحید مرادی در زندان کرج / جزئیات اولین بازجویی + عکس

وقتی رییس پیر شرکت پیشنهاد شرم آور داد برای انتقام از رضا قبول کرد!

منبع: برترین ها

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت جهان زیبایی عکس دختران دنیا عکس قتل رکنا وحید مرادی کشته شد وحید مرادی ایران قتل وحید مرادی وحید گردن در زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ سومین نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی در سال جدید به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در سازمان بهزیستی با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این نشست که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجه‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجه‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار شد، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت اعلام و مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، برگزاری پویش‌ها، دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر دختری و چند ویژه برنامه دیگر که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

انسیه خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواستند برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده است، نیز مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، از کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده خبر داد و گفت: بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.

دیگر خبرها

  • (عکس) دیوید کامرون دست به سینه مقابل دختران جوان تاجیک
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • کامبک درخشان دختران جوان ایران مقابل ازبکستان
  • جشنواره شمیم ریحان در استان قم برگزار می‌شود
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • ایران جوان