Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@20:05:28 GMT

میلاد کی مرام ایران را ترک کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۰۹۹۱۷

میلاد کی مرام ایران را ترک کرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نیما اقلیما کارگردان و نویسنده، مستانه مهاجر تدوینگر و میلاد کی مرام بازیگر فیلم سینمایی «امیر» صبح امروز (چهارشنبه ۱۳ تیر ماه) برای حضور در پنجاه و سومین جشنواره «کارلو وی واری» راهی جمهوری چک شدند‌.

فیلم «امیر» با ١١ فیلم دیگر از کشورهایی چون، آلمان، یونان، لهستان، جمهوری چک و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برای دریافت دو جایزه گرند پریکس به مبلغ پانزده هزار دلار و جایزه ویژه هیات داوران به مبلغ ده هزار دلار در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

جشنواره «کارلو وی واری» از جمله جشنواره‌های الف در سینمای جهان محسوب می‌شود، این جشنواره همه ساله با انتخاب بهترین فیلم‌های اول و دوم به دنبال انتخاب و معرفی کارگردان‌های خلاق و توانمند به سینمای جهان است.

فیلم سینمایی «امیر» به کارگردانی و نویسندگی نیما اقلیما و تهیه‌کنندگی سید ضیاء هاشمی پس از سال‌ها به عنوان نماینده ایران در بخش رقابتی پنجاه و سومین دوره جشنواره بین‌لمللی «کارلو وی واری» حضور می‌یابد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: علی در جست و جوی همسر سابق و پسرش به تهران می‌آید. امیر علیرغم مشکلات خانوادگی در تلاش است تا به روش خود گرفتاری آدم‌های دور و برش را حل کند.

میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری، روشنک سه قله گی، وحید منافی، مهدی عامل هاشمی، مونا قاسمی،کسری محبوبی، آرتین گلچین و سحر دولتشاهی بازیگران این فیلم هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی میلاد کی مرام جمهوری چک سحر دولتشاهی مستانه مهاجر نیما اقلیما هادی کاظمی فیلم امیر جشنواره کارلووی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۰۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از جام ملتها کار خود را با دو بازی برابر ترکمنستان آغاز کرد که ایران در مجموع دو بازی شش گل زد، هیچ گلی دریافت نکرد و شش امتیاز گرفت.

با این حال امیر قلعه نویی انتظار داشت تیم ملی بتواند بهتر بازی کند اما چمن مصنوعی بی کیفیت کوپه داغ که موجب مصدومیت ستاره‌های تیم ملی هم شد، فرصت بازی تاکتیکی را از ایران گرفت.

در این شرایط بازیکنان و کادرفنی ایران هم نگرانی زیادی بابت مصدومیت داشتند که همین موضوع باعث شد ایگ بازی مثل دیدار پنج روز قبل پر گل نشود.

چهره درهم امیر قلعه نویی در شرایطی در این ورزشگاه به ثبت رسیده که تیم ملی با کسب دهمین امتیاز صدرنشین شد و صعود خود به دور نهایی انتخابی جام جهانی را قطعی کرد.

دیگر خبرها

  • دوهفته کارگردانان جشنواره کن جایزه جدید می‌دهد/تجلیل شانتال آکرمن
  • رویدادهای مهم فناورمحور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • رویدادهای مهم فناوری محور سال ۱۴۰۲ را بشناسید/ از جایزه مصطفی تا جشنواره خوارزمی
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد