Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تلاشم را بیشتر می‌کنم و مطمئنا ایرادهایی که دارم را برطرف می‌کنم و امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت بشوم.

طرفداری- سعید آقایی درخصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان در این فصل گفت:

شرایط تیم سپاهان بسیار خوب است در حال حاضر بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان خوبی هم به این تیم اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم تا از ابتدای فصل با قدرت در لیگ ظاهر شویم و بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم در طول فصل دل هواداران را شاد کنیم. 

وی در ادامه درباره اینکه همیشه جزء دعوت شده‌ها به تیم ملی بود اما به جام جهانی روسیه نرفت آیا باز هم امید دارد به تیم ملی دعوت شود گفت:

من هیچ وقت ناامید نمی‌شوم زمانی که در تیم ملی حضور داشتم متاسفانه در اردوی آخر از لیست تیم ملی خط خوردم. تلاشم را بیشتر می‌کنم و مطمئنا ایرادهایی که دارم را برطرف می‌کنم و امیدوارم بار دیگر به تیم ملی دعوت بشوم. 

به نقل از فارس، سعید آقایی در ادامه در مورد اینکه فصل گذشته سپاهان نتایج خوبی را کسب نکرد آیا می‌تواند در این فصل نتایج خوبی کسب کند گفت:

متاسفانه فصل گذشته از ابتدا نتایج خوبی کسب نکردیم و در طول فصل هم خیلی بدشانس بودیم ولی خدا را شکر توانستیم فصل را به پایان برسانیم. متاسفانه بیشترین ضربه را من سال گذشته خوردم چرا که ضعف تیم و نتیجه نگرفتن سپاهان باعث شد بازی‌هایمان به چشم نیاید و فکر می‌کنم این یکی از دلایل اصلی بود که از تیم ملی خط خوردم. من در همه اردوها سرحال بودم و تمام تلاشم را کردم ولی خوشحالم چرا که امسال تیم خوبی را در اختیار داریم شرایط برای موفقیت مهیا است. خودم بسیار سرحال هستم و امیدوارم که بتوانم بهترین عملکرد را داشته  باشم. مطمئنا به دنبال این هستیم تا دوباره سپاهان را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش توزیع جهیزیه در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبدگفت: همزمان با دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی و نیرو‌های جهادی و خیران، دومین رزمایش توزیع جهیزیه بین زوج‌های جوان کمتر برخوردار در شهرستان میبد برگزار شد.
سرهنگ مصطفی آقایی گفت: در این رزمایش ۵ سری جهیزیه به ارزش هرکدام ۳۰۰ میلیون تهیه و توزیع شد. 
آقایی افزود: این شش قلم کالای جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین لباس شویی، جارو برقی، اجاق گاز، سرویس قابلمه و دیگر اقلام اساسی آشپزخانه است.

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق دعوت شد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • سیاوش جای دانشگر را خالی نگذاشت!
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • پوستر سپاهان: وقتی همه چیز برعکس بود!
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد