Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جلال قلعه شاخانی در جلسه برنامه ریزی و جمع بندی برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی مولودی خوانی هه تاو در مجتمع فجر سنندج گفت: چهارمین دوره جشنواره مولودی خوانی هه تاو را با گستره بین‌المللی از ٢٦ تا ٢٨ تیر جاری همزمان با دهه کرامت در سنندج برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ٤٨ گروه، ٥٣ مولودی خوان و هفت گروه متقاضی بخش بین الملل جهت شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره هه تاو ارسال کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به گروه‌های شرکت کننده در بخش بین الملل نیز عنوان کرد: گروه‌هایی از اقلیم کردستان عراق شامل شهر‌های اربیل، کرکوک، سلیمانیه و حلبچه با توجه به کیفیت آثار از شانس بیشتری در بخش ویژه و بین الملل برخوردار هستند.
دبیر چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو با بیان اینکه این دوره از جشنواره شاهد ارتقای کمی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بودیم، افزود: کمیت آثار چهارمین دوره جشنواره مولودی خوانی هه تاو رشد ٧٠ درصدی را نشان می‌دهد.
قلعه شاخانی، همچنین گفت: آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره مولودی خوانی هه تاو طی امروز و فردا تحویل داوران مرحله انتخاب آثار جشنواره می‌شود و آثار نهایی نیز تا ١٤ تیر جاری معرفی خواهند شد.
این مقام مسئول معرفی، نشر و تقویت مبانی تعمق و تفکر رضوی در جامعه ایران اسلامی، تعامل هنرمندان، شعرا و فعالان فرهنگی ادبی به تولید آثار فاخر در حوزه فرهنگ رضوی، ایجاد نشاط اجتماعی و همگرایی ملی و مقابله با جریان‌های تکفیری در پرتو انوار سیره نبوی (ص) و فرهنگ رضوی را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.
وی خاطر نشان کرد: آثار راه یافته به مرحله نهایی جشنواره در مجموعه‌ای چندرسانه‌ای (مولتی میدیا) تهیه و تدوین شده و در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) رونمایی می‌شود.
انتهای پیام/م

رشد ۷۰ درصدی آثار ارسال شده به جشنواره هه تاو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه مراحل قبلی، صندوق اعتباری هنر با ارسال پیامک، از ۱۳۵ نفر دیگر از هنرمندان واجد شرایط دعوت کرد تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده مسکن در شهرک هنرمندان پرند، به صندوق هنر مراجعه نمایند.   در راستای کمک به تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، صندوق اعتباری هنر در سال ۱۴۰۲ طی سه مرحله از ۹۰۰ هنرمند متقاضی مسکن استان تهران برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده دعوت و براي ۷۰۰ نفر از آنها که به صندوق مراجعه نمودند پرونده مسکن تشکیل شده است.    در مرحله چهارم نیز از ۱۳۵ نفر از هنرمندان ساکن استان تهران با اولویت اعضای متأهل بالای ۴۰ سال (بدون فرزند) با ارسال پیامک برای ارائه مدارک و تکمیل پرونده دعوت بعمل آمده است.   گفتنی است؛ طی توافق صندوق با وزارت راه و شهرسازی، امکان ثبت نام اعضای صندوق اعتباری هنر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن فراهم و ۵ هزار نفر بر اساس شاخص‌های وزارت راه واجد شرایط شناخته شدند. از این تعداد هزار و ۷۰۰ را هنرمندان ساکن استان تهران تشکیل می دهند که تاکنون برای ۱۰۳۵ نفر با ارسال پیامک برای تشکیل پرونده دعوت شده است.   صندوق اعتباری هنر در تلاش است به موازات انجام وظایف تکلیفی، اقدامات نوینی برای ارائه خدمات و اعطای تسهیلات بیشتر به جامعه فرهنگ و هنر انجام دهد. این اقدام نیز با هدف تأمین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر که همواره مورد تأکید دولت مردمی است انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به جشنواره روستایی رضوی
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت