Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ ابتدا تلاش می‌کنیم تا از جایگاه خود در دوره قبل دفاع کنیم. ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، در پایان نشست با روسای فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی گفت: با توجه به بزرگی کاروان اعزامی لازم بود هماهنگی نزدیکی با روسای فدراسیون‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که کاروان بزرگی به مسابقات اعزام می‌شود نکات زیادی وجود دارد که باید مطرح و رعایت شود. موضوعاتی در مورد پرواز، اسکان، تدارکات و لباس ورزشکاران که در جلسه امروز به آنها پرداخته شد و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک هم دیدگاه‌های خود را در جمع روسا مطرح کرد و به سوالات روسا پاسخ داده شد.

وی افزود: یک کارگاه تخصصی با حضور سرپرست تیم‌های اعزامی به جاکارتا برگزار می‌کنیم تا با انتقال نکات به تیم‌ها به یک جمع‌بندی واحد برسیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشبختانه مشکل مالی وجود ندارد و برای حمل تجهیزات هم با هواپیمایی ماهان هماهنگی شده و موضوعاتی هم که مربوط به آی دی کارت و ویزای ورزشکاران بوده توضیح داده شده است.

شهنازی درخصوص پیش‌بینی تعداد مدال کاروان ایران در جاکارتا گفت: تعداد مدال یک موضوع و جایگاه بحث دیگری است. باید به یاد داشته باشیم که میزبان مسابقات تغییراتی در برخی از مواد داده، البته اندونزی هیچ‌گاه حریف ما نیست اما در این دوره با توجه به بحث میزبانی‌اش تغییراتی در رشته‌ها داده و باید این موضوع را در نظر بگیریم. با این شرایط تلاش ما ابتدا حفظ جایگاه پنجمی دوره قبلی و سپس ارتقای آن است.

انتهای پیام/

R7890/P1015135/S3,33/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است