Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@13:27:42 GMT

برگزاری مسابقه بزرگ شطرنج با حمایت همراه اول

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۰۱۵۹

بزرگترین مسابقه سیمولتانه شطرنج با شرکت ۲۰۱۸ شطرنج باز و حضور ۱۵ استاد بزرگ شطرنج ایران و جهان، ۱۱ تیرماه، با حمایت همراه اول در تبریز برگزار شد.


به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مسابقه بزرگ سیمولتانه شطرنج با شرکت ۲۰۱۸ شطرنج باز و با حضور اساتید بزرگ شطرنج جهان از جمله «آناتولی کارپوف» اسطوره روسی شطرنج، استاد بزرگ «احسان قائم مقامی»، «کنستانتین شاوانا» از گرجستان، «اولدی باراجانی» از آذربایجان، اصغر گلی‌ زاده، سارا خادم الشریعه، مرتضی محجوب، مسعود مصدق پور، امیررضا پور رمضانعلی، نیما حسین زاده، آرین غلامی، احمد عسکری زاده، خلیل موسوی، امید نوروزی، امیررضا پور آقا بالا و پوریا درینی در پارک بزرگ ایل گلی تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه که با حرکت نمادین آناتولی کارپوف استاد بزرگ شطرنج و احسان قائم مقامی رکورددار تاریخ سیمولتانه جهان آغاز شد، ۹ ساعت طول کشید.


سیمولتانه یا نمایش همزمان، یک نوع بازی شطرنج است که در آن یک بازیکن رتبه ‌بالا، مانند یک استاد بزرگ همزمان چندین بازی با چند بازیکن دیگر انجام می ‌دهد.


سیمولتانه تبریز بزرگترین مسابقه شطرنج کشور است که با حمایت همراه اول برگزار شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، این معاونت با همکاری کانون‌های خدمت رضوی طرحی تحت عنوان «سپاس معلم» را اجرا می‌کند.   جعفر رئیسیان زاده افزود: بر این اساس مقرر شد از معلمانی که در استان و یا شهر خود، کار و اقدام ویژه‌ای انجام داده اند، با نام حضرت رضا (ع) قدردانی شود، بنابراین در قالب طرح سپاس از معلم، برنامه‌ای را به دبیرخانه‌های خادمیاری استانی اعلام کردیم تا از معلمان دارای شرایط ویژه، تجلیل شود.   وی تاکید کرد: اساتید پیشکسوت در حوزه‌های آموزش و پرورش، صاحبان فعالیت‌های شاخص پژوهشی و موفق در تربیت شاگرد، دارندگان مدال و افتخارات ملی، معلمان مفتخر به منصب پدر شهیدی و یا جانباز، رزمنده و ایثارگر، معلمان مبتلا به بیماری خاص و صعب العلاج و معلمان دارای تمکن مالی دهک‌های ۵ و پایین‌تر از آن، مخاطبین این طرح هستند.    وی در ادامه اظهار داشت: حضور در منزل و محل کار به همراه تقدیم بسته تحفه رضوی و غذای متبرک حضرتی به معلمان برگزیده، توسط خادمان و خادمیاران رضوی، محور اقدامات است.    رئیسیان زاده گفت: اگر معلمان برگزیده تاکنون توفیق تشرف به مشهدالرضا را نداشته اند، فرصت سفر زیارتی به مشهد به همراه یک نفر اهدا خواهد شد.   معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این طرح از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اردیبهشت با مشارکت خادمیاران رضوی در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • کشف جدید دیرینه‌شناسان: قزل‌آلای غول‌پیکر با دندان‌های عاج‌مانند!
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز