Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمت الله دستیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید میدانی از همه ایستگاههای پمپاژ آبی که مجری و متولی آنها جهاد کشاورزی است انجام شد و مسائل و مشکلات ایستگاههای پمپاژ آب «آمیران کوشکی»، «جلگه خلج»، «ملیون» و «رنگین بان» با پیمانکاران این پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه مسائل اجتماعی ایستگاههای پمپاژ آب حوزه جهاد کشاورزی بررسی و مصوب شد ایستگاه پمپاژ آب «جلگه» و «ملیون» در هفته دولت امسال به صورت قطعی به بهره برداری برسد.

فرماندار پلدختر گفت: جهاد کشاورزی شهرستان ملزم و مکلف شد نسبت به تشکیل تعاونی آب بران روستاهای «ملیون» و «جلگه خلج» و کسانی که به عنوان کشاورز از این ایستگاههای پمپاژ آب بهره مند می شوند، اقدام کند.

دستیاری افزود: همچنین ایستگاههای پمپاژ آب «آمیران کوشکی» و «رنگین بان» به طور قطع در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.

وی خاطر نشان کرد: ایستگاههای پمپاژه آب «دشت های جایدر»، «واشیان» و «بن بازه» سه پروژه بسیار مهم و اثر گذار در حوزه آبرسانی در سطح شهرستان هستند که امسال در سفر استاندار لرستان به پلدختر مصوب شد فاز اول پروژه ایستگاه پمپاژ آب «دشت جایدر» به میزان هزار هکتار به بهره برداری برسد.

فرماندار پلدختر افزود: دو ایستگاه پمپاژ دیگر که بهره برداری از آنها تاثیر  بسیار بسزایی در رشد و توسعه شهرستان و ایجاد اشتغال مردم دارد در یک زمان مشخص تعیین تکلیف خواهند شد تا کشاورزان بتوانند از این ایستگاههای پمپاژ بهره ببرند.

دستیاری گفت: طی یک جدول زمان بندی مدیران کلی که بیشترین پروژه های عمرانی را در سطح شهرستان عهده دار هستند به شهرستان  دعوت می شوند تا پروژه هایی مانند راه روستایی، ایستگاه پمپاژها و ... را  از نزدیک بازدید، مسائل و مشکلات آنها را بررسی و رفع موانع کنند تا در روند اجرایی این پروژه ها تسریع به عمل آید.

وی خاطرنشان کرد: رفع موانع این سه ایستگاه پمپاژ و تعیین تکلیف آنها در راستای امید و خدمت به  مردم که امروز در دستور کار دولت و نظام است به صورت مصوبه در خواهد آمد تا بتوان با بهره برداری از آنها  گام موثری در راستای توسعه شهرستان برداشت.

کد خبر 4338481

منبع: مهر

کلیدواژه: ایستگاه پمپاژ آب فرماندار پلدختر بوشهر گرگان خبرگزاری مهر کرمانشاه شهرکرد شیراز خرم آباد مواد مخدر مشهد بیرجند یاسوج آتش سوزی هفته قوه قضاییه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه

ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با قدردانی از شهروندان قدرشناس شهر نخل تقی اظهار کرد: آبرسانی پایداری به عنوان اولویتی اجتناب ناپذیر همواره در دستور کار جدی شرکت آبفا استان بوشهر قرار دارد.

ابوالحسن عالی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: در همین راستا براساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با اورهال نمودن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار