Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@12:11:35 GMT

گرما ساعت کاری ادارات لرستان را تغییر داد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۰۵۲۱

گرما ساعت کاری ادارات لرستان را تغییر داد

سید موسی خادمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت کاری اداره ها، دستگاههای دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیردولتی استان از 16 تیرماه جاری تا 15 شهریور از 6:15 تا 13:45 خواهد بود.
وی اظهار داشت: ساعات کاری اعلام شده در روزهای پنجشنبه از 6:15 تا 12:45 است.
خادمی تصریح کرد: با توجه به تصویب هیات وزیران در خصوص تغییر ساعت کار اداره ها در فصل گرما و رعایت الگوی مصرف برق، کاهش نزولات جوی، افزایش پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی این تصمیم در لرستان اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و آتش نشانی به روال معمول خواهد بود.
استاندار لرستان همچنین گفت: مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند پس از پایان ساعات کاری، نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته باشند.
خادمی گفت: همچنین شرکت توزیع نیروی برق نیز باید به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمان های دولتی در این مدت، گروههایی تشکیل داده و نتیجه را هر 15 روز یکبار گزارش کند.
مصرف برق از ابتدای امسال تاکنون در لرستان 12 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برق بیمارستان صرفه جویی در مصرف کنترل و نظارت مراکز درمانی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱هزار و ۳۷۶ تومان رسید.

به گزارش مشرق، در معاملات امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • قیمت روز ارز‌های مبادله‌ای
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟