Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@16:06:29 GMT

خسرو حیدری استقلالی می ماند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۰۶۹۵

خسرو حیدری استقلالی می ماند

استقلال حالا و در زمان بدنسازی نیز باید غصه اتفاقات خارج از زمین و شایعات دیگر را بخورد.
به گزراش صدای ایران از خبرورزشی، به تازگی در استقلال شایعه ای به گوش می رسد مبنی بر اینکه پس از جذب فرشاد محمدی مهر، مدافع راست تیم فوتبال پارس جنوبی جم و از سوی دیگر، قول وریا غفوری برای ماندن در جمع آبی پوشان، جا برای ادامه فعالیت خسرو حیدری تنگ شده و این بازیکن باید از جمع آبی پوشان جدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مورد با یکی از نزدیکان استقلال به گفت و گو نشستیم. این فرد که رابطه نزدیکی با مدیریت باشگاه و مربیان تیم دارد، به ما گفت: «دروغ می گویند، خسرو قرار نیست استقلال را ترک کند. او در کنار ما تا پایان فصل می ماند و قطعا با قدرت به کارش مشغول است. آنهایی هم که فکر می کنند چون استقلال مدافع راست جذب کرده، پس خسرو باید برود، احتمالا این موضوع را نمی دانند که وریا و خسرو متخصص بازی در پست هافبک و حتی وینگر راست هم هستند و هرگاه وینفرد شفر بخواهد، می توانند در آن پست و نزدیک به دروازه حریفان نیز برای تیم ملی بازی کنند.»
خسرو دو فصل قبل، قراردادش را با باشگاه استقلال تا پایان لیگ نوزدهم یعنی دو فصل بعد تمدید کرد و قرار شد تا آن زمان در جمع آبی پوشان بماند اما همیشه شایعه جدایی او به خاطر مصدومیت های پی در پی و همچنین جذب بازیکنانی در سمت راست خط دفاع، به گوش می رسید که این بار نیز، نزدیکان به باشگاه این شایعات را تکذیب کردند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال فوتبال خسرو حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی پس از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های لیگ برتر سعی در خروج از این روند برابر استقلال خوزستان داشت و علی‌رغم اینکه روی حرکت سریع و پاس مجید عیدی و ضربه تمام کننده رضا جعفری به گل رسید، اما با فرصت‌سوزی زیاد در نهایت به تساوی در این بازی رضایت داد.

ملوان انزلی که حملات خطرناکی از جناحین دارد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان هم روی نفوذ مجید عیدی از جناح راست زمین بارها موقعیت‌سازی کرد که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، شانس کسب پیروزی پُر گل داشتند که این اتفاق نیفتاد و فقط یکبار موفق به گلزنی شدند.

مجید عیدی که فصل موفقی را در ملوان انزلی پشت سر می‌گذارد و 24 بازی در لیگ برتر برای این تیم انجام داد، در دیدار مقابل استقلال خوزستان با فرار از سمت راست خط دفاعی تا پشت محوطه جریمه حریف سعی در ثبت یک پاس گل دیگر داشت که یکبار رضا جعفری از پاس او استفاده کرد و ضربه این بازیکن تبدیل به گل شد.

مدافع راست ملوان انزلی در دیدار مقابل استقلال خوزستان توانست چهارمین پاس گل فصل خود را بدهد و به جمع برترین پاسورها اضافه شود.

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس