Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@12:35:05 GMT

سلطان سکه کیست؟

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۱۲۸۱

سلطان سکه کیست؟

دستگیری سلطان سکه ما را یاد آقای «م» انداخت که آذر ماه سال ۹۶ در زمان حراج سکه در بانک کارگشایی، با یک کارت بانکی همه سکه ها را می خرید؛ آیا سلطان سکه همان آقای «م» است؟

به گزارش صدای ایران از تسنیم، خبر مهمی که امروز از سوی فرمانده نیروی انتظامی اعلام شد مربوط به دستگیری سلطان سکه است.

آقای سلطان فردی است که از چند ماه قبل به نوچه های خود دستور داده بود که تمام سکه های نقدی در بازار را بخرند تا او با احتکار سکه ها بتواند تعیین کننده قیمت روز سکه شود و البته سودهای میلیاردی به جیب بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در همین ارتباط گفت: فردی که معروف به سلطان سکه بود و سال 96 حدود 2 تن سکه را از سطح بازار جمع کرده بود، دستگیر شد.

وی ادامه داد: این فرد 58 ساله که دو شب پیش در عملیات پلیس دستگیر شد، به افراد و نوچه‌های خود دستور داده بود در بازار تهران به راه افتاده و بدون توجه به قیمت روز سکه، تمام سکه‌های موجود را بخرند تا در روزهای آینده خودش تعیین کننده نرخ سکه باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این فرد پیش از این هم به عنوان دلال سکه دستگیر شده بود. او با پسرش در این زمینه همکاری می‌کرده است که در حال حاضر پسرش با قید ضمانت آزاد است. شخصی که سرکرده معاملات فردایی در بازار تهران بوده، به عنوان نوچه این فرد فعالیت می‌کرده است.

اعلام خبر دستگیری سلطان سکه ما را یاد یکی از مشتریان پای ثابت حراج سکه در بانک کارگشایی انداخت؛ آذرماه سال گذشته اعلام شده بود که فردی با نام «و-م» تمام سکه های حراج را بانک مرکزی می خرد.

این فرد البته شخصاً در حراج ها حضور نداشت ولی با دلال هایی که در سالن حراج مامور کرده بود، با یک کارت بانکی تمام سکه ها را می خرید.

بعد از اعلام خبر دستگری سلطان سکه از سوی نیروی انتظامی این سوال مطرح می شود که آیا سلطان سکه همان آقای «م» است؟

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سلطان سکه سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین حراج سکه طلا امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد و از مجموع ۲۹ هزار و ۲۶۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، ۱۴ هزار و ۹۳۴ قطعه با میانگین قیمت ۱۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع ۷۸۰۲ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، ۴۶۲۳ قطعه با میانگین قیمت ۲۲ میلیون و ۳۶ هزار تومان تخصیص داده شد.

در حراج سکه تمام نیز ۱۹ هزار و ۵۸۲ قطعه سکه ثبت سفارش شد که ۱۰ هزار و ۳۷۸ قطعه با میانگین قیمت ۳۹ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان تخصیص داده شد. بدیهی است، در بین متقاضیان افرادی بالاتر و افرادی پایین‌تر از این قیمت‌ها، قیمت پیشنهادی اعلام کرده و به آنها تخصیص داده شده است.

تاکنون و در مجموع ۱۱ حراج برگزار شده جمعاً ۱۴۷ هزار و ۶۷۷ قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم تخصیص ۹۹ هزار و ۹۹۲ قطعه، نیم سکه ۲۱ هزار و ۷۷۲ قطعه و تمام سکه ۲۵ هزار و ۹۱۳ قطعه است.

کد خبر 6098820

دیگر خبرها

  • بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال کیست + بیوگرافی
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • پدر جغرافیای ایران کیست؟
  • ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروخته شد
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • (ویدئو) زیباترین دختر ایران در استادیوم آزادی؛ ندا نویدی‌نسب بانوی پرسپولیسی کیست؟
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟