Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@14:49:11 GMT

اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۱۳۴۸

اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از اجرای طرح پاكسازی مناطق آلوده و دستگیری ۴۱ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی شیراز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت پاكسازی نقاط آلوده با بهره گیری حداكثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران انتظامی این شهرستان، طی 24 ساعت گذشته با قدرت و جدیت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این راستا ماموران با شناسایی مناطق آلوده در چند عملیات ضربتی ضمن پاکسازی مناطق آلوده، 41 معتاد و خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.

 

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به کشف 158 گرم هروئین، 177 گرم تریاک، 6 گرم شیشه، 604 گرم سوخته تریاك، 21 گرم شیره تریاک و 78 گرم حشیش در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: در این خصوص هم 32 دستگاه خودرو و 62 دستگاه موتور سیكلت متخلف توقیف و روانه پاركینگ شد.

 

این مقام انتظامی تاکید كرد: امروز پلیس در مقابل خرده فروشان موادمخدر ایستاده و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد و اینگونه طرح ها با جدیت و به صورت روزانه در دستور كار نیروی انتظامی شهرستان قرار دارد.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس دهه کرامت اقتصاد اوقات فراغت دولت جشن های دهه کرامت همایش جوانان و قانونگذاری کانون مساجد نیروی انتظامی فارس کشف مواد مخدر مواد مخدر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • مردم همراه و حامی پلیس برای اجرای طرح نور هستند