Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، در پی دعوت نشدن جبهه مردمی عفاف و حجاب استان فارس در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی شهرستان شیراز كه به‌مناسبت 21 تیرماه، روز ملی عفاف و حجاب در محل فرمانداری برگزار شد، محمد حسین اسلامی، دبیر این جبهه، یادداشتی را برای ایكنا ارسال كرد.

بزرگترین مشكل در موضوع عفاف و حجاب نگاه سیاسی سازمان‌های دولتی است
در این یادداشت آمده است: بزرگترین مشکل جامعه امروز ما در موضوع عفاف وحجاب نگاه ابزاری و سیاسی سازمان‌های دولتی به این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چندین سال گذشته هیچ‌کدام از ادارات و سازمان‌ها برای عفاف و حجاب استان قدمی برنداشته‌اند و تنها جبهه مردمی عفاف و حجاب به‌صورت علمی و پژوهشی و با استفاده از کارشناسان نخبه به این حوزه ورود کرد؛ به‌طور متوسط ماهی دو جلسه و كارگاه در سال گذشته با موضوعات متعدد برگزار شد و بیش از 366 نفر در این دوره‌ها به‌صورت مستمر حضور داشتند ضمن اینكه این جبهه حضور میدانی در مدارس، پارک‌ها، امکان عمومی و غیره را پیوسته در دستور كار خود قرار داده است.

وضعیت فارس در بحث عفاف و حجاب نسبت به سایر استان‌ها بهتر است
علی‌رغم سیاه‌نمایی عده‌ای که شاید خودشان متولی موضوع عفاف و حجاب در سطح استان هستند ولی به حمد الهی وضعیت استان نسبت به سایر استان‌های دیگر بهتر است، به‌عنوان مثال یکی از استان‌های که مورد هدف دشمن برای عفاف و حجاب قرار داشت، هجمه تبلیغات آن‌ها بر روی آن زیاد بود، استان فارس بود که موفق نشدند.

انتقاد از عدم دعوت جبهه فرهنگی عفاف و حجاب به جلسه‌ای در این باره در فرمانداری شیراز
متأسفانه علی‌رغم این همه فعالیت به‌صورت خودجوش در این حوزه اما جلسه در فرمانداری تشکیل می‌شود و این جبهه و حتی یک سازمان مردم نهاد دعوت نمی‌شوند و از همه مهم‌تر نوع ادبیاتی که بعضی از مسئولان دستگاه‌ها که صحبت می‌کنند طلب‌کارانه است کدام دستگاه دولتی در این رابطه قدمی برداشته‌اند که مؤثر بوده به مردم گزارش بدهند، فقط با توجه به نزدیک شدن هفته عفاف و حجاب حرکتی نمایشی شروع می‌شود و مدام هم از ما به‌صورت ابزاری مطالبه برنامه دارند، و بعد فراموش می‌شویم.

فارس را به عنوان استان نجابت و حیا در كشور زبانزد كنیم
و اما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که استان فارس به‌عنوان الگو و استان نجابت و حیا زبانزد کشور شود چرا كه این مسئله برازنده مردم فهیم این مرز و بوم است».
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي محمدحسين اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!

غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: همین الان هم دولت یا قوه قضاییه می توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899743

دیگر خبرها

  • پایتخت معنوی ایران هم صدا در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر