Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: دکتر گلشنی هنوز بازنشسته نشده اند، ولی از اول مرداد ماه بازنشسته می‌شوند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،محمود فتوحی، رئیس دانشگاه شریف درباره ابلاغ حکم بازنشستگی دکتر مهدی گلشنی عضو هیات علمی این دانشگاه گفت: دکتر گلشنی هنوز بازنشسته نشده اند، ولی از اول مرداد ماه بازنشسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: این بازنشستگی هم طبق قوانین و مقرراتی است که شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم تحقیقات و فناوری مشخص کرده و قانون برای همه اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود دلیل بازنشستگی دکتر گلشنی به خاطر سخنرانی تندی بود که در دانشگاه شریف داشت، افزود: هیچ ارتباطی به آن سخنرانی ندارد، در دانشگاه همه اساتید و همه افراد آزاد هستند که حرف خود را بزنند ما از حرفی که همکاران محترم می‌زنند استقبال می‌کنیم.

وی افزود: هیچ مشکلی دراین زمینه وجود ندارد به ویژه فرد پیشکسوتی مانند دکتر گلشنی. کاملا صحبت‌های وی را مد نظر قرار می‌دهیم.

گفتنی است، اعلام شده است که حکم بازنشستگی دکتر مهدی گلشنی عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف به وی ابلاغ شده است. منبع: مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گلشنی شورای عالی انقلاب فرهنگی فتوحی رئیس دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که عصر امروز سه‌شنبه به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، گزارش عملکرد یک‌ساله شورای انقلاب فرهنگی از جمله ۹۹ مصوبه این شورا در سال گذشته در حوزه مسائل فرهنگی، اجتماعی، تعلیم و تربیت و علم و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین «واگذاری تنظیم بازار کسب‌وکارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «واگذاری مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» از جمله مصوبات جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی بود.

در این جلسه مباحث مفصلی نیز درباره موضوع عفاف و حجاب مطرح و بر ضرورت اقناع‌سازی، ‌ رفع شبهات نسل جوان و تبیین اهمیت موضوع در کنار الزام به رعایت قانون در این زمینه به‌ویژه در ادارات دولتی و همچنین اجرای وظایف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در حوزه عفاف و حجاب تأکید شد.

در همین راستا مقرر شد دستگاه‌های مسئول در حوزه عفاف و حجاب تا هفته آینده برنامه‌های اجرایی، ‌ ایجابی و فرهنگی خود را که در حوزه وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، ‌ جهت بررسی و تصویب به دبیرخانه این شورا ارائه نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • با مصوبه کنکوری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی استفاده از تک‌ماده برای ۴ درس امتحانات نهایی ممکن شد
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • سند ملی «سبک پوشش اسلامی‌ایرانی» تصویب شد
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی