Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: نشست اخیر منافقین در پاریس هر چند تنها ارزش تبلیغاتی برای این گروهک تروریستی داشت، اما ثابت کرد کشور‌های اروپایی نگاهی دوگانه به گروهک‌های تروریستی در سرتاسر جهان دارند. حسن هانی زاده، کارشناس مسائل خاورمیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری نشست گروهک منافقین به میزبانی پاریس گفت: نشست اخیر گروهک تروریستی منافقین در پاریس هر چند تنها ارزش تبلیغاتی برای این گروهک تروریستی داشت، اما ثابت کرد کشور‌های اروپایی نگاهی دوگانه به گروهک تروریستی در سرتاسر جهان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این گروهک تروریستی طی چهار دهه گذشته اقداماتی علیه ملت ایران داشته است که از نتایج آن می‌توان به هزار نفر شهیدی که توسط این گروهک تروریستی به جای ماندند اشاره کرد.

هانی زاده با بیان اینکه روسای جمهور، قوه قضائیه و نخست وزیر کشورمان در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی توسط این گروهک تروریستی به شهادت رسیدند، گفت: گروهک تروریستی منافقین در کشتار کرد‌های عراق کنار رژیم بعث بودند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین در سال ۱۹۹۱ در جریان انتفاضه شعبانیه در عراق نیز بیش از ۱۵۰ هزار شیعه را در جنوب این کشور به شهادت رساندند و نقش مزدوری این گروهک تروریستی برای آمریکا، اروپا، عربستان کاملا مشهود است. عربستان سالانه صد‌ها میلیون دلار به این گروهک تروریستی بی خاصیت پرداخت می‌کنند و از آن‌ها به عنوان ابزار فشار علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند.

وی با اشاره به ملاقات مریم رجوی سرکرده گروهک منافقین با ترکی الفیصل، رئیس سابق اطلاعات عربستان گفت: این ملاقات نشان دهنده آن است که گروهک تروریستی منافقین تمام مسائل اخلاقی انسانی را زیر پا گذاشته اند و به هر شیوه‌ای به دنبال تثبیت حضور خود در منطقه هستند.

هانی زاده با اشاره به کنفرانس برگزار شده در پاریس با محوریت منافقین گفت: این کنفرانس به کنفرانسی ساندویچی معروف شد، چون سران گروهک منافقین با وعده ساندویچ به کارتن خواب‌های اروپایی آن‌ها را جمع کردند که در این کنفرانس حاضر شوند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه ادامه داد:، اما با همه این شرایط تمام تلاش‌های منافقین منجر به این شد که کل شرکت کنندگان در این کنفرانس از ۴۰۰۰ نفر تجاوز نکنند و این نشان دهنده ورشکستگی این گروه تروریستی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور کلی از نظر ملت ایران این گروهک ارزش وجودی ندارد، اما اروپا سعی می‌کند از آن به عنوان یک مترسک علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کند از این رو ملت و دولت ایران باید علیه این گروهک تروریستی در دادگاه‌های بین المللی اعاده جرم کنند و خواستار تحویل سران آن‌ها برای اجرای حکم باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هانی زاده منافقین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، اعلام کرد: شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوان دوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • اندونزی در آماده باش مقابله با حملات تروریستی پس از تیراندازی در روسیه
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • شهادت یک تکاور در درگیری با گروهک تروریستی
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • درگیری پلیس خاش با گروهک تروریستی جیش الظلم
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • (ویدیو) کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت!
  • دستگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم در هرمزگان
  • هشدار تروریسم در فرانسه