Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان معتقد است پس از عملکرد خوب تیم ملی در جام جهانی، همه نگاه‌ها به تیم نوجوانان و جوانان است. ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس چمنیان درباره  وضعیت تیم نوجوانان گفت:  علیرغم شش ماهه نیمه دوم سال 96 که اردوی تدارکاتی بین المللی نداشتیم، در سایه پیگیری‌های فدراسیون فوتبال و به طور مشخص دستور دبیرکل و مساعدت‌های کمیته جوانان و امور بین‌الملل توانستیم به قطر، چین و اردن برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فردا (پنجشنبه 14 تیرماه) برای اردوی آماده سازی و انجام دو دیدار دوستانه با تیم‌های جوانان آذربایجان عازم این کشور خواهیم شد.

وی در ادامه در خصوص دو دیدار دوستانه با نوجوانان اردن عنوان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان به دلیل امتحانات مدارس وقفه یک ماهه‌ای در اردوها رخ داد، توانستیم دو بازی دوستانه با نوجوانان اردن انجام دادیم. در مجموع از روند کار راضی هستیم. بلافاصله بعد از اردن، اردو را تعطیل نکردیم و از 27 خرداد تا 20 تیرماه برنامه فشرده ای را برای بازیکنان در نظر گرفتیم تا آنها را در شرایط مسابقه قرار دهیم.

سرمربی تیم نوجوانان در ادامه بیان کرد: بعد از عملکرد خوب تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه تمام نگاه رسانه در حال حاضر به تیم های امید و نوجوانان برمی‌گردد. انتظار از تیم نوجوانان بالا رفته است. حفظ موفقیت سخت‌تر از کسب موفقیت است و تیم نوجوانان ما موفقیتی را کسب کرد که رسالت ما و کادرفنی را سخت‌تر می‌کند.

چمنیان درباره تیم‌های هم‌گروه در مسابقات قهرمانی آسیا افزود: با اندونزی، ویتنام و هند هم‌گروه هستیم. بازی اول برابر اندونزی است. فیلم بازی‌های این تیم را بدست آوردیم و در حال رصد و آنالیز هستیم. با توجه به افکار عمومی و البته خود ما تصور داشتیم اندونزی تیم پایین‌تری نسبت به ویتنام و هند باشد، اما تیم خطرناکی است. باید مقابل آنها خیلی هوشیار باشیم. با هند و ویتنام بازی کرده‌ایم و شناخت کامل‌تری نسبت به اندونزی داریم.  

وی در پایان در خصوص ترکیب اصلی تیم گفت: 60 تا 70 درصد ترکیب مشخص است، البته درهای تیم نوجوانان را باز گذاشته‌ایم و طی یک ماهه آینده با کمک کمیته جوانان استعدادهای کشف نشده در استانها را شناسایی کرده و به نفرات اصلی اضافه می کنیم.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • پوستکوگلو: کلوپ زود به سطح اول فوتبال جهان برمی‌گردد
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد