Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از بازنگری و اصلاح دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مرتضی ضامنی آخرین وضعیت سامانه پایش ناوگان حمل و نقل دانش آموزی را تشریح کرد و گفت: دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی در دستور کار قرار گرفت و پس از اصلاح، توسط وزیر کشور هفته گذشته ابلاغ شد که کار مشترکی میان وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استفاده از سیستم‌های بر خط و نوین قاعدتا در دستور کار همه حوزه‌ها است، در ماده 5 دستورالعمل اصلاحیه جدید نیز تکلیف شده تا سازمان شهرداری‌ها حتما سرویس مدارس را مبتنی بر سامانه برخط قرار دهند. این کار از دو سال پیش با همکاری وزارت آموزش و پرورش آغاز و سامانه پایش را ایجاد کردیم و با ابلاغ دستورالعمل آن امیدواریم که در حوزه حمل و نقل دانش آموزی شرایطی فراهم شود تا حمل و نقلی ایمن، آسان و با امنیت خاطر برای والدین داشته باشیم.

به دلیل مشکلات و ابهامات دستورالعمل حمل و نقل دانش آموزی، این دستورالعمل نیاز به اصلاح داشت تا در این اصلاح ضمن برطرف شدن ابهامات، دستورالعمل کاراتر و متناسب با پیشرفت تکنولوژی باشد که این بازنگری انجام شد و دستورالعمل جدید توسط وزیر کشور ابلاغ شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل حمل و نقل وزیر کشور وزارت کشور وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش والدین مشکلات آموزش و پرورش تاکسیرانی حمل و نقل دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات