Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی کشته‌شدن یک جوان فرانسوی به دست پلیس این کشور، محله‌های مختلف شهر نانت غرق در آشوب و هرج و مرج شدند. ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ بین الملل اروپا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی کشته شدن یک جوان 22 ساله توسط پلیس فرانسه در شهر نانت واقع در غرب این کشور، درگیری‌های شدیدی در سه محله جرم‌خیز این شهر به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه عصر روز گذشته و حوالی 20:30 به وقت محلی روی داد؛ ساعتی پیش از آن پلیس در محله «Breil» خواستار توقف یک خودرو به علت تخلف راننده شده بود و از آنجا که هویت رانندۀ خودرو مشخص نبود، در نهایت به ماموران پلیس دستور داده شد که راننده را با خود به ایستگاه پلیس ببرند.

در واکنش، رانندۀ جوان در حالی که تظاهر به خارج شدن از خودرو می‌کرد به افسر پلیس حمله کرد و منجر به زخمی شدن او شد. در این زمان یکی از همکاران این مامور پلیس به سمت رانندۀ متخلف شلیک می‌کند که منجر به زخمی شدن و در نهایت مرگ او در راه بیمارستان می‌شود.

یورونیوز به نقل از ژان کریستوف برتراند، مدیر امنیت عمومی منطقه نوشت که انتشار خبر مرگ این جوان موجی از خشونت‌ها را در محلۀ بریل در پی‌داشت و به‌تدریج تنش و درگیری به دیگر محله‌های جرم‌خیز نانت از جمله ملکوف «Malakoff» و دِروَیر «Dervallières» نیز کشیده شد.

در جریان این خشونت‌ها که تا ساعت 3 بامداد امروز چهارشنبه ادامه یافت، صدای چند انفجار شنیده شد، شماری خودرو همچنین یک مرکز پزشکی، مرکز انجمن‌های غیردولتی و یکی از سالن‌های وابسته به شهرداری به آتش کشیده شدند و معترضان در مقابل نیروهای پلیس از کوکتل مولوتف استفاده کردند.

وضعیت این سه محله از ساعت 3 بامداد نسبتا آرام شد و آتش‌نشانان تا ساعت 3 بامداد در حال خاموش کردن آتش بودند.

به گفته پلیس هیچ دستگیری در جریان این خشونت‌ها انجام نشده است و هم اکنون حدود 200 مامور برای کنترل اوضاع در این محلات مستقر شده‌اند.

انتهای پیام/

R1016168/P36446/S8,89/CT8 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فرانسه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فرانسه اخبار فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد» در تلویزیون
  • تجدید خاطره با «جاده‌های سرد»/«مصلحت» به تلویزیون رسید
  • واکنش در سازمان ملل به خشونت علیه دانشجویان آمریکا
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان؛ پرتاب معترضان از روی پله! + فیلم
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد