Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@13:52:42 GMT

حکم برای متهمان پرونده «ری‌استارت» صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۲۶۲۵

غضنفرآبادی گفت: همزمان با وقوع این حوادث، دو پرونده برای پیگیری تشکیل و بهدادگاه انقلاب ارجاع شد.

رئیس دادگاههای انقلاب تهران درباره پرونده آتش زدن مسجد جوادالائمه افزود: در این پرونده دو متهم اقدام به آتش زدن و شکستن شیشه های این مسجد در تهرانپارس کرده بودند که حکم حبس آنها صادر شده است.

وی همچنین گفت: پرونده دیگری که در دادگاه انقلاب پیگیری شد مربوط به آتش زدن باشگاه فرهنگی ورزشی، فدراسیون فوتبال و ساختمان خبر ورزشی است و این پرونده هم دو متهم دارد که محکوم به حبس شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غضنفرآبادی تصریح کرد: احکام متهمان این دو پرونده 3، 5 ، 6 و 10 سال حبس است که البته احکام صادره قابل تجدیدنظرخواهی در مراجع قضایی است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشخص شده است این افراد تحت تاثیر کدام گروه های معاند اقدام به این حرکت کرده اند ؟ گفت : متهمان تحت تاثیر القائات یکی از گروه های معاند دست به این اقدامات زده اند و در اظهارات خود اعلام کرده اند در ابتدا تحت عنوان یادگیری مباحث عرفانی وارد این گروهها شده اند و پس از آنکه جریان به انحراف کشیده شده است، نتوانسته اند خودشان را نجات دهند.

رئیس دادگاه های انقلاب تهران افزود: در حال حاضر برخی گروه های معاند از ناحیه استکبار و اسرائیل حمایت می شوند و شبکه هایی را در فضاهای مجازی به راه انداخته اند که پشت این جریان افرادی دست به اقداماتی جهت مخالفت با اسلام، قرآن و فرهنگ اهل بیت(ع) می زنند.

غضنفرآبادی افزود: مردم و به ویژه جوانان باید برای ورود به گروه ها با دقت بیشتری اقدام کنند تا خدای ناکرده تحت تاثیر القائات و فریب های دشمن قرار نگیرند.

وی گفت: مردم مطمئن باشند که چیزی از چشم نیروهای امنیتی مخفی نمی ماند و هر کسی که امنیت را مخدوش کند حتما مجازات می‌شود.

رئیس دادگاه های انقلاب تهران تاکید کرد: اگر از این پس شاهد تکرار حوادثی از این دست باشیم ، مجازات هم شدیدتر می شود و حتی در حد اعدام خواهد بود.

گفتنی است؛ آذر سال گذشته افرادی مرتبط به یک گروه فریب خورده تحت عنوان «ری استارت» در اقدامی ضد امنیتی مسجد جوادالائمه در تهرانپارس، باشگاه ورزشی، دفتر یک روزنامه ورزشی و فدراسیون فوتبال را به آتش کشیدند که با پیگیری پلیس دستگیر شدند و پرونده آنها به دادگاه انقلاب ارجاع شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: انقلاب مسجد حبس فدراسیون فوتبال استکبار قرآن نیروهای امنیتی فوتبال انقلاب اهل بیت فدراسیون فوتبال قرآن نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل از ایسنا، به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901182

دیگر خبرها

  • قتل مسلحانه پزشک ماهشهری؛ کیفرخواست صادر شد
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد