Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته محسنی بندپی، سعی میکنیم تا پایان سال جاری با اجرای برنامه ها و طرحهای ویژه وسایل توانبخشی مورد نیاز معلولان را تامین کنیم.

ایران آنلاین /رئیس سازمان بهزیستی، از تامین وسایل توانبخشی در استان های مختلف خبر داد و گفت: استان های محروم در اولویت دریافت تجهیزات توانبخشی هستند.

انوشیروان محسنی بندپی  افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار فرد دچار معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که البته تعداد آنها بیشتر از این آمار است و دلیل این موضوع هم عدم ثبت اسامی آنها در سامانه سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سازمان بهزیستی به این افراد خدمات مختلفی مانند مستمری، درمان، تجهیزات، کمک هزینه و... ، ارائه می دهد و با توجه به بودجه و اعتبارات امکان پوشش بیشتری از افراد معلول وجود ندارد و فقط در صورت افزایش اعتبار می توانیم تعداد معلولان تحت حمایت را افزایش دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه در سال جاری تامین تجهیزات توانبخشی مورد نیاز معلولان و مددجویان در استانهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است ، گفت: البته استانها و مناطق محروم که نیاز بیشتری به وسایل توانبخشی دارند در اولویت قرار گرفته اند.

به گفته محسنی بندپی، سعی میکنیم تا پایان سال جاری با اجرای برنامه ها و طرحهای ویژه وسایل توانبخشی مورد نیاز معلولان را تامین کنیم.

وی افزود: باتوجه به شرایط جامعه و نیاز معلولان، تمام سعی خود را برای رفع مشکلات و حمایت از قشر نیازمند جامعه انجام خواهیم داد اما به تبع با توجه به محدودیت منابع باز هم با کسری هایی مواجه خواهیم شد./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)