Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@19:14:04 GMT

گزینه جدید سرمربیگری اسپانیا معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۳۰۸۱

نشریه اسپانیایی آس از حضور ژاوی به عنوان گزینه جدید سرمربیگری ماتادورها خبر داد.

 پیش از شروع رقابت های جام جهانی 2018 روسیه لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا به دلیل قرار داد با تیم رئال مادرید و با دستور رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از سمت خود برکنار شد و فرناندو هیرو به عنوان سرمربی هدایت ماتادورها را در رقابت های جام جهانی بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان صدرنشین از گروه B رقابت ها به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد و در این مرحله پس از تساوی یک بر یک مقابل تیم ملی فوتبال روسیه در ضربات پنالتی نتیجه را به حریف واگذار کرد و ازدور رقابت ها کنار رفت.

اکنون پس از بازگشت ماتادور ها از جام بیست ویکم، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال مشخص کردن سرمربی جدید برای تیم ملی خود هستند.

در همین راستا نشریه اسپانیایی آس به این موضوع پرداخته و ژاوی هرناندس را به عنوان گزینه جدید هدایت ماتادورها معرفی کرده است و این در حالی که هرناندس به تازگی قرارداد خود را به مدت دو سال با تیم السد تمدید کرده است.

پیش از این نیز نشریه اسپانیایی مارکا از فرناندو هیرو،  لوئیس انریکه، خوسه میگوئل گونسالس مارتین دل‌کامپو ملقب به «میچل» به عنوان گزینه های اصلی هدایت ماتادورها نام برده است.

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته است که تا هفته آینده وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور را مشخص می کند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد