Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیما مر کز کرمانشاه سردار امیر رحمت‌الهی فرمانده یگان حفاظت کشور گفت: برابر اخبار واصله از یگان حفاظت استان کرمانشاه و با استناد به گزارش نیرو‌های حفاظت مستقر در بخش بیستون مبنی بر انجام تحرکات مشکوک در معبر ورودی محوطه نقره دره و احتمال وقوع حفاری غیرمجاز در منطقه، با هماهنگی عوامل انتظامی، تیم مجربی از نیرو‌های حفاظت پایگاه جهانی بیستون به محل مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: ماموران با صعود به ارتفاعات منتهی به محوطه نقره دره، ضمن رعایت جوانب حفاظتی نسبت به مسدود کردن مبادی خروجی اقدام کردند.
فرمانده یگان حفاظت کشور در ادامه افزود: با حضور نیرو‌های حفاظتی و به محض رویت ماموران، اعضای باند حفار غیرمجاز، به قصد فرار از صحنه جرم از محل متواری و با هوشیاری نیرو‌های یگان حفاظت عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه ناکام ماند و موضوع شناسایی و دستگیری عاملان حفاری در دستور کار یگان حفاظت قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استان کرمانشاه نیروی حفاظت یگان حفاظت حفاری غیر مجاز حفاران میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد

محمدرضا بسملی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست سبزوار از این متخلف محیط زیست یک قبضه سلاح غیرمجاز ساچمه زنی و پنج عدد فشنگ چهارپاره مخصوص شکار چهارپا، هفت عدد فشنگ ساچمه ریز مخصوص شکار پرنده و یک قبضه چاقو کشف و ضبط کردند.

رییس اداره محیط زیست سبزوار گفت: شهروندان وظیفه شناس و دوستداران محیط زیست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید، مورد را به یگان حفاظت محیط زیست سبزوار به شماره تماس۴۴۴۴۹۳۰۳ یا پاسگاه های انتظامی محل گزارش کنند.

۲ منطقه حفاظت‌ شده شیراحمد و پروند با مجموع مساحت ۳۹ هزار هکتار و همچنین مناطق شکارممنوع ریوند و "کمرقلعه" با گستره ۱۰۸ هزار هکتار در محدوده شهرستان‌های سبزوار، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی قرار دارند.

پلنگ، قوچ و میش، کل و بز، آهو، روباه، کاراکال، گربه وحشی، شغال، مار شاخدار، مار جعفری، بزمجه و پرندگانی نظیر بالابان، عقاب طلایی، کبک، باقرقره شکم سیاه و زاغ بور از گونه های شاخص جانوری در مناطق حفاظت‌شده "ریوند، پروند و شیراحمد" شهرستان سبزوار هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز قبل از شکار در فیروزکوه
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب