Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را افتخار بزرگی برای خود دانست. ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محمد طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت فعلی تراکتورسازی گفت: از روز گذشته در ترکیه اردو زدیم و شرایط تیم خوب است. ما در تبریز تمرینات پرفشاری انجام دادیم و اردوی ترکیه هم به روند آماده‌سازی تیم ما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه بازیکنان از لحاظ روحی و فنی در شرایط خوبی هستند و با انگیزه زیادی تمرین می‌کنیم.

وی با خرسندی از حضور جان توشاک در تراکتورسازی تصریح کرد: توشاک واقعاً مربی جنتلمنی است و همه ما می‌توانیم زیر نظر او پیشرفت کنیم. تراکتورسازی تا حالا قهرمان لیگ نشده است، ولی اعتقاد دارم که با این مربی می‌توانیم در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیریم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به اخبار چند روز اخیر مبنی بر اینکه احتمال دارد در فصل جدید بازوبند کاپیتانی تراکتورسازان را بر بازو ببندد، اظهار داشت: من به هر تیمی که رفتم کاپیتان بودم، ولی فکر می‌کنم موفقیت تراکتورسازی از همه چیز مهمتر باشد. فرقی نمی‌کند چه کسی کاپیتان باشد، ولی بستن بازوبند کاپیتانی تراکتورسازی برای من افتخار بزرگی است. در این زمینه هم تابع تصمیم کادر فنی هستم.

طیبی که سابقه حضور در اردوهای تیم ملی را هم دارد در خصوص عملکرد ایران در جام جهانی 2018 خاطر نشان کرد: درست است که در گروه سختی قرار داشتیم، اما دیدید که اسپانیا و پرتغال از جام کنار رفتند. ما می‌توانستیم صعود کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم. اگر تهاجمی‌تر بازی می‌کردیم شاید شرایط فرق می‌کرد، ولی باید به مجموعه تیم ملی خسته‌نباشید بگویم. در این بازی‌ها بازیکنان تیم ملی فوق‌العاده بودند، ولی به نظر من بیرانوند و امیری بهترین‌های تیم ملی بودند.

انتهای پیام/

R7870/P1015145/S32,3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی متهم وصول شد.

طیبی گفت: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی شهرستان آبادان این محموله را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081153

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • لزوم بستن «راه تکرار بر خطر» سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • دقیقی: با حفظ اعتبار به سمت افتخار می‌رویم
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • پورموسوی: حق ما و گل گهر این جای جدول نیست؛ وقت کمی برای بستن تیم داشتیم / فیلم
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران