Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دیه‌گو مارادونا ستاره بی‌همتای سالهای دور فوتبال جهان بار دیگر در گفتگویی به سیاستهای امپریالیسی و ویرانگر آمریکا اشاره کرد.

مارادونا هیچ‌گاه هواداری پرشور خود از رهبران آمریکای لاتین مانند فیدل کاسترو و چه‌گوارا و همچنین تنفر شدید خود را از سیاست‎های سلطه‌طلبانه آمریکا پنهان نکرده و همیشه شجاعانه آن را بیان کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره فوتبال آرژانتینی به‌تازگی در گفتگویی اختصاصی با شبکه خبری «اسکای‌نیوز» بار دیگر به سیاستهای سلطه‌طلبانه و ویرانگر آمریکا به‌ویژه در سوریه و خاورمیانه اشاره می‌کند و به نوعی به فوتبال کنونی و «ستاره‌ها و سلبریتی‌های» آن طعنه می‌زند که تحت عنوان «حرفه‌‌ای‌گری» نسبت به دنیای پیرامون خود غافل و بی‌توجه هستند.

ماردادونا در این گفتگو می‌گوید «بله  من چه‌گورای فوتبال هستم، می‌دانید چرا؟ چون به راحتی می‌توانید با من گفتگو کنید و در همه زمینه با هم بحث کنیم، اما در رابطه با دیگر فوتبالیست‌ها، شما تنها می‌توانید درباره خودشان و فوتبال گفتگو کنید.»

وی که خود را از جنس مردم کوچه و خیابان می‌داند، می‌افزاید: مردم برای من اهمیت دارند، با آنها زندگی می‌کنم، می‌دانم کجاها جنگ و فقر است، می‌دانم کجاها مردم به غذا نیاز دارند، این زندگی من است و این دانش را از کف خیابان‌ها آموخته‌ام.

این اسطوره فوتبال برای نشان‌دادن آگاهی خود نسبت به تحولات جهانی در ادامه سخنان خود می‌گوید: به عنوان مثال، برای اینکه بدانید آمریکا هم‌اکنون در پی نابودی و محو مردم سوریه است، هیچ نیازی به تحصیلات دانشگاهی نیست.

انتهای پیام/

نظر دیه‌گو مارادونا درباره سیاست‌های آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا سوریه آمریکای لاتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در حالی که دو بار با اختلاف دو گل از الومینیوم پیش افتاد، در نهایت نتوانست این تیم را شکست دهد و در ضربات پنالتی مغلوب آلومینیوم شد و از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری دو ستاره‌ای بودند که در این بازی پنالتی خراب کردند و باعث حذف پرسپولیس شدند. با این حال از آنجاییکه امیری پنالتی حساسی را خراب کرد، خیلی‌ها او را مسبب شکست پرسپولیس در اراک می‌دانند. پرسپولیس در سال‌های اخیر سابقه شکست در ضربات پنالتی و حذف در جام حذفی را زیاد داشته و در این راه ستاره‌های زیادی هم پنالتی خراب کردند.

همانطور که در همه جای دنیا و در بزرگترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، ستاره‌های گرانقیمت پنالتی خراب می‌کنند، این موضوع امری جدانشدنی از فوتبال است و خیلی از بزرگان فوتبال ایران و جهان هم در طول دوران بازی خود پنالتی خراب کردند. در همین پرسپولیس و طی سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی مثل کریم باقری، احمد نوراللهی، شیث رضایی، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر، مهدی عبدی، کمال کامیابی‌نیا، محمدرضا خلعتبری، حسین ماهینی و سهراب انتظاری در جام حذفی پنالتی خراب کردند و باعث شکست تیمشان شدند.

حالا وحید امیری و دانیال اسماعیلی‌فر به این جمع اضافه شدند که با خراب کردن پنالتی‌شان در جام حذفی، باعث شکست پرسپولیس می‌شوند. هرچند اوسمار می‌توانست در انتخاب پنالتی زنان تیمش تصمیم بهتری بگیرد و مثلا به امیری که هیچوقت پنالتی‌زن خوبی نبوده و سابقه خراب کردن پنالتی را هم داشته، پنالتی ندهد؛ با این حال خراب کردن پنالتی در فوتبال امری است اجتناب ناپذیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم