Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@18:23:38 GMT

تصویر تک‌نفره از ماه عسل کاپیتان تیم‌ملی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۴۰۸۲

تصویر تک‌نفره از ماه عسل کاپیتان تیم‌ملی

او عکسی در اینستاگرامش منتشر کرده است از دبی که رفته سافاری و شاهینی روی دستانش گرفته است!

احسان در بازی‌های جام جهانی بعد از مدت‌ها به دفاع چپ رفته بود و در پستی بازی می‌کرد که کسی انتظارش را نداشت. او که در باشگاه المپیاکوس یونان بازی می‌کند، کاپیتان دوم تیم ملی در جام جهانی بود که اتفاقا در دو بازی پیشاپیش بازیکنان به زمین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرآنلاین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال بابت اتفاقاتی که در پایان بازی این تیم برابر آلومینیوم در اراک رخ داد و سوءتفاهم‌هایی را به‌وجود آورد، از نیروی انتظامی دلجویی کرد.

به گزارش مشرق، در حاشیه بازی هفته بیست‌وسوم استقلال و آلومینیوم اراک اتفاقاتی رخ داد که باعث شد بین سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال و نیروی انتظامی سوءتفاهمی شکل بگیرد. ماموران نیروی انتظامی بر این باور بودند کاپیتان استقلال قصد دخالت در کار آنها را داشته است.

با این حال، امروز کاپیتان استقلال در مصاحبه‌ای ضمن تاکید بر پایبندی همیشگی به قانون، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و نیروی انتظامی دلجویی کرد.

وی درباره اتفاقات دیدار با آلومینیوم اظهار داشت: در تمام این سال‌ها که به شکل حرفه ای فوتبال بازی کردم، تابع قوانین کشور بودم و هستم و اعتقاد دارم فوتبالیست‌ها به این دلیل که در کانون توجه قرار دارند باید بیشتر از دیگران قانون را رعایت کنند. هیچ‌کس هنجارشکنی و بی‌قانونی از من ندیده است و هیچ وقت در کار ماموران که برای حفظ نظم و امنیت به ورزشگاه می‌آیند دخالت نکردم. آن لحظه هم قصد دخالت در کار ماموران را نداشتم و فقط می‌خواستم از ایجاد تنش جلوگیری کنم.

دیگر خبرها

  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • دلجویی کاپیتان استقلال از نیروی انتظامی و کمیته انضباطی
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • حسینی مقابل تراکتور به میدان می‌رود
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد
  • حسن زاده: بحرین غافلگیرمان کرد / کار را سخت کردیم
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)