Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و ایمنی شورای اسلامی کرج از فعالیت بیش از 50 مدیر دیپلمه و زیردیپلم در شهرداری خبر داد و گفت که مدیریت نادرست آنها منجربه از بین رفتن وقت و پول مردم شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین محمدی امروز در هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر کرج در نطق پیش از دستور، اظهار داشت: متاسفانه 50 نفر از مدیران ارشد شهرداری کرج تحصیلاتی در حد دیپلم و زیر دیپلم دارند که تاسف بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به منابع انسانی و افراد فارغ التحصیل و چهره های علمی و دانشگاهی موجود در شهرداری، انتصاب مدیران راهبردی از بین افراد کم سواد، خیانت به وقت و مال مردم و شهر است.

عضو شورای شهر با انتقاد از گزینش های سفارشی و فامیلی در شهرداری کرج، تصریح کرد: استخدام های ناعادلانه شهرداری از رشد نیروهای متخصص و توانمند، جلوگیری کرده و باعث شده مصوبات مهم شهر، اجرایی نشود.

وی با تاکید بر مصوبات نوسازی حمل و نقل عمومی و خارج کردن ناوگان فرسوده و جایگزین آن با بی آرتی، همچنین نصب کاتالیروز بر روی تاکسی ها، گفت: این مصوبات در راستای سلامت شهروندان است که عمدتا با بلاتکلیفی نقطه ضعف مدیرانی ناشی می شود که با بی تدبیری و حماقت، انتخاب و در پست های مهم شهری منصوب شدند.

وی افزود: با توجه به 15 مصوبه و تذکر کمیسیون محیط زیست، شهرداری تا کنون اقدام عملیاتی برای تشکیل ستاد مدیریت بحران شهری و ستاد مدیریت مخاطرات شهری، نداشته که این نشان از بی اهمیتی شهرداری به جایگاه نظارتی شورای شهر است.

رئیس کمیسیون محیط زیست شورای کرج گفت: شهر کرج و شهروندان آن بارها به واسطه بی برنامه بودن مدیران در حوادث طبیعی و غیر طبیعی، خسارت های زیادی پرداخت کرده که ادامه این روند مشکل ساز خواهد شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تاکسی حمل و نقل عمومی شورای اسلامی شهرداری مدیریت بحران جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل حافظ تهران جمع می‌شود؟

سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران گفت: پل حافظ جمع آوری نخواهد شد، و طبق تصمیم گرفته شده، این پل مقاوم‌سازی می‌شود.

به گزارش مشرق، چند سالی است، یکی از مهمترین خبرهای عمرانی شهر تهران، تصمیم نهایی مدیریت شهری برای جمع آوری پل پر خاطره و پر ترافیک حافظ است.

نداشتن ایمنی و فرسودگی دلایل فنی مهندسین شهرداری تهران برای جمع آوری این پل بوده است. تا جاییکه به عنوان یکی از پل‌های ناایمن‌ تهران شناخته می‌شد.

در پنجمین دوره مدیریت شهری شاهد اوج تکرار ناایمنی این پل و برنامه‌های بی سرانجام جمع آوری آن بودیم و کارشناسان دوره پیشین شهری، تعمیر و نگهداشت پل حافظ را متحمل هزینه بسیار زیادی می‌دانستند و معتقد بودند هزینه برای حفظ این پل به صرفه نیست و باید جمع آوری شود.

این موضوع در دوره مدیریت شهری ششم ادامه پیدا کرد و مطرح شد، عباس شعبانی معاون وقت شهرداری تهران با بیان اینکه پل حافظ در سال ۱۴۰۲ نیز حذف نمی‌شود، تصمیم گیری درباره جمع آوری این پل را منوط بر تعیین تکلیف وضعیت زیرگذر شمالی- جنوبی و شرقی- غربی می‌دانست که هنوز به نتیجه نرسیده بود و گفته بود باید به طور همزمان برداشت پل و ایجاد زیرگذر را انجام داد و نمی‌توانیم پل را برداریم و سپس به دنبال ایجاد زیرگذر برویم.

بعد از آن هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره سرانجام جمع‌آوری پل حافظ اینطور توضیح داده بود که از نظر سازمان مشاور و حوزه فنی عمرانی در صورتی که نیاز به حفظ این پل باشد، حافظ قطعاً به مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای نیاز دارد.

وی با درباره اینکه این پل باید جمع شود یا نه؟ گفته بود: باید تأثیر جمع آوری پل بر شبکه ترافیکی را احصا کنیم و باید این موضوع را حوزه حمل و نقل و ترافیک به ما بگویند که اگر این پل را جمع کردیم؛ آیا نیاز به جایگزین دارد یا خیر؟ و آیا با کنترل زمان چراغ‌ها می‌توانند مدیریت ترافیک را انجام دهند؟

معاون شهردار تهران در ادامه تاکید کرده بود که معاونت حمل و نقل شهرداری تهران باید مشخص کند که همزمان با جمع آوری پل، تمهیدات اقدام بعدی پیش بینی شود و علت طولانی شدن این موضوع احصا تأثیرات ترافیکی بر شبکه است.

حق بین یادآور شده بود که این پروژه باید در یک زمان بسیار کوتاه در شرایط خاص و در زمان خاص با هماهنگی پلیس انجام شود زیرا برچیدن این پل ملاحظات اجرایی دارد که باید تمهیداتی را پیش بینی کنیم و اطلاع رسانی داشته باشیم و این موضوع مغفول نیست و بین دو حوزه فنی عمرانی و ترافیک در حال مبادله جوانب کار هستیم.

حالا بعد از گذشت ۴ ماه از اعلام این نظرات، مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه با بررسی‌های ترافیکی صورت گرفته در معاونت فنی و عمرانی و تحلیل ترافیکی از سوی معاونت و سازمان حمل و نقل ترافیک، پل حافظ جمع آوری نخواهد شد، گفت: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

پل حافظ از چهارراه کالج آغاز شده و از بالای خیابان جمهوری گذشته و تا خیابان هاتف و پیش از رسیدن به بازار موبایل ایران امتداد دارد.

این پل فلزی ۵۰ ساله که روزانه تعداد زیادی خودرو و موتورسیکلت از روی آن عبور می‌کنند تا به مراکز مهم اداری، تجاری و در نهایت به محدوده بازار تهران برسند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • بسیاری از نارضایتی‌ها از شهرداری به علت اجرای قوانین است
  • (ویدئو) مشاهده یک خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت‌شده اشترانکوه
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • توزیع کیسه‌های ویژه پسماند خودرویی بین گردشگران نوروزی کیش
  • ضرورت تشکیل اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان
  • خسروپناه: حکمرانی را به مشارکت حداکثری مردمی تبدیل کنیم
  • شعار سال فقط مربوط به تولیدات اقتصادی نیست
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟