Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مسائل اقتصادی جامعه و سخنان رئیس‌جمهور در گردهمایی مدیران اجرایی کشور، اظهار کرد: بیانات رئیس جمهور چند محور شفافیت، صرفه‌جویی، تقویت نهادهای نظارتی، تمرکز بر فعالیت‌های اولویت‌دار، اعتماد متقابل و اعتمادسازی عمومی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سامانه حقوق و دستمزد اجرایی شده و در این سامانه اطلاعات حقوق مدیران به‌صورت شفاف در سایت قرار می‌گیرد.

الهیار ترکمن ادامه داد: برای اجرای بودجه سال ٩٧، ابلاغ اعتبار انجام‌ شده و احکام در حال صدور است و معوقات سه ماه گذشته هم پرداخت خواهد شد؛ با اعتبار موجود حقوق تیرماه بر اساس احکام جدید پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از جمله فعالیت‌های معاونت توسعه و مدیریت را تشکیل کارگروه ٤ استان محروم عنوان کرد و گفت: به دنبال  عدالت، کفایت و کارایی هستیم.

وی در مورد تخصیص بودجه، گفت: تخصیص ٩٧در سه ماه اول سال صورت گرفته و خزانه تخصیص نهایی را منوط به پرداخت حقوق با احکام جدید و معوقات کرده است و مابقی منابع بعد از پرداخت حقوق در سایر ردیف‌ها همچون پیش‌دبستانی، خرید خدمات و مدارس از خارج کشور پرداخت خواهد شد.

الهیار با اشاره به پاداش پایان خدمت فرهنگیان تصریح کرد: با پیگیری‌های وزیر آموزش‌ و پرورش و جلسات متعدد، مقر رشد تا پایان شهریورماه پاداش بازنشستگان فرهنگی تسویه شود.

وی ادامه داد: شورای توسعه مدیریت، راهبری تمامی امور اداری دستگاه‌ها را بر عهده می‌گیرد؛ این شورا تجمیع تمامی کارگروه‌ها و کمیته‌های موجود را انجام می‌دهد و با ادغام کمیته‌ها روند پیگیری امور بهتر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش، حذف فوق‌العاده سختی کار را بر اساس مصوبه دیوان محاسبات دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به استدلال دیوان محاسبات که مبنای درستی برای فوق‌العاده سختی وجود ندارد، این بند در احکام جدید حذف‌ شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون

امتداد - محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون حکم حسین عبداللهی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات به وی تقدیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، عبداللهی دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت دولتی می باشد و پیش از این مسئولیت های متعددی از جمله رییس اداره بودجه دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، رییس اداره برنامه ریزی دفتر برنامه ریزی و بودجه وزارت کشور، معاون برنامه ریزی فرمانداری شبستر و فرماندار شبستر را عهده دار بوده است.

مجید سلیمی عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون نیز از سوی مدیر عامل بانک حکم خود را دریافت نمود. سلیمی طی بیش از یک دهه مسئولیت اداره کل تدارکات و خدمات را در بانک توسعه تعاون و صندوق تعاون کشور بر عهده داشته است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • زمان واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان 
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • مالیات حقوق‌بگیران بیشتر از اصناف شد/ جزییات
  • امیرعبداللهیان: دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • تقدیم احکام سرپرست جدید اداره کل تدارکات و خدمات و عضو جدید هیات مدیره شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا