Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@15:24:30 GMT

کیک بستنی با تزئین توت فرنگی

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۱۴۳۹۴

به گزارش ایلنا، کیک بستنی خانگی یک دسر خوشمزه برای روزهای گرم سال است.

مواد لازم
 
یک بسته بیسکویت شکلاتی کرم دار
 
سه تا چهار قاشق غذاخوری روغن نارگیل
 
دو بسته بستنی وانیلی
 
دو بسته بستنی شکلاتی
 
یک بسته خامه نارگیلی هم زده شده
 
سس شکلات
 
ده تا دوازده عدد توت فرنگی
 
طرز تهیه
 
بیسکویت‌ها را درون غذاساز بریزید و و دستگاه را روشن کنید و اجازه دهید تا بیسکوییت‌ها کاملا خرد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه بیسکوییت‌ها کاملا خرد و یک اندازه شدند روغن نارگیل آب شده را به آن اضافه کنید و دوباره دستگاه را روشن کنید تا خوب با بیسکوییت‌ها مخلوط شود.

یک قالب کمربندی با قطر ۲۳ سانتی متر را انتخاب کنید و کف آن را با کاغذ روغنی بپوشانید. یک سوم فنجان از بیسکوییت خرد شده را جدا کنید و باقی آن را درون قالب بریزید. با یک کاردک بیسکوییت‌ها را کاملا فشرده کنید و سطح روی آن را صاف کنید و در آخر قالب را برای نیم ساعت در فریزر قرار دهید.

طی مدتی که قالب درون فریزر است یک بسته بستنی شکلاتی را از فریزر خارج کنید و در دمای اتاق قرار دهید تا نرم شود.

بعد از گذشت نیم ساعت و نرم شدن بستنی شکلاتی که از فریزر خارج کردید ۵ اسکوپ از آن را بردارید و روی لایه بیسکوییت بگذارید. به این نکته توجه کنید که بستنی نباید کاملا آب شده باشد. بستنی را با چنگال روی سطح بیسکوییت پخش کنید تا صاف شود. حواستان باشد لایه بیشکوییتی‌تان خیلی شل نشود. در مرحله بعد، دوباره قالب را به فریزر منتقل کنید و به مدت نیم ساعت آن را همان جا قرار دهید. در این حین بستنی وانیلی را خارج کنید و در دمای اتاق قرار داده تا نرم شود و همانند مرحله پیش کارها را تکرار کنید.
 
سپس لایه سوم و چهارم را نیز به همین ترتیب روی آن قرار دهید و در آخر بیسکوییت‌های خرد شده باقی مانده را روی آن بریزید. کیکی بستنی‌تان را برای یک شب درون فریزر قرار دهید تا خوب خود را بگیرد و سفت شود. روی کیکتان را با فویل بپوشانید تا سرما آن را خراب نکند.
 
بعد از اینکه مطئن شدید بستنی‌تان کاملا خود را گرفته و سفت شده می‌توانید آن را سرو کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

منبع: رکنا
 
 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سرما قطر کیک بستنی بیسکوییت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • آیا قرار دادن نان در فریزر آن را سالم‌تر می‌کند؟
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • نخودفرنگی وزن را کاهش می‌دهد؟
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل