Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خرم آبادی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: دادستان کل کشور طی نامه‌ای در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پاسخ به تقاضای کتبی وزیر ارتباطات اعلام نمود طرح موضوع رفع فیلتر توییتر در کارگروه تعیین مصادیق مغایر موازین قانونی است

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش در رابطه با عدم رفع فیلتر توییتر نوشت: موضوع رفع فیلتر شبکه آمریکایی توییتر قابل طرح در جلسه کارگروه تعیین مصادیق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان محترم کل کشور طی نامه‌ای در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال جاری در پاسخ به تقاضای کتبی وزیر ارتباطات اعلام نمود طرح موضوع رفع فیلتر توییتر در کارگروه تعیین مصادیق مغایر موازین قانونی است؛ لذا این درخواست در همان تاریخ بایگانی شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان کل کشور توییتر رفع فیلتر توییتر قوه قضاییه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل

روزنامه کویتی «الجریده» امروز (شنبه) به نقل از منابع خود مدعی شد: «تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله اخیر این کشور به اسرائیل به شدت افزایش یافته است.»

به گزارش شفقنا، پس از حمله بی سابقه تهران علیه اسرائیل که با صد‌ها موشک و پهپاد رخ داد، درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی به شدت افزایش یافته است.

این روزنامه با اشاره به اینکه مقامات پانزده کشور پس از این حمله خواستار خرید پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی شده اند، در ادامه به نقل از منابع خود آورده است: درخواست‌ها برای خرید تسلیحات ایرانی فراتر از ظرفیت‌های تولید ایران است و این کشور مجبور به رد برخی از این درخواست‌ها شده است.

در ادامه مطلب روزنامه کویتی آمده است: برخی از این کشور‌ها مشتری‌های سابق ایران و برخی مشتری‌های جدید این کشور برای خرید تسلیحات هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش تقاضای خرید تسلیحات ایرانی پس از حمله به اسرائیل
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • قوانین و مقررات در کشور جلوتر از مصادیق مالکیت فکری است
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود
  • انتقاد از تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد؛ مدارک دوره‌های کوتاه مدت فیزیوتراپی قانونی نیست
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی