Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب های اجتماعی از دیدگاه اسلام (پیشگیری و مقابله) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، به نقل از روابط عمومی دانشگاه شاهد، مراسم افتتاحیه، اختتامیه و ارائه مقالات علمی برگزیده، نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام سه‌شنبه 26 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراخوان نخستین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام(پیشگیری و مقابله) از دی‌ماه سال 96 آغاز و مهلت ارسال چکیده مقالات 10 اسفندماه و آخرین مهلت ارسال مقالات نیز 31 خردادماه سال 1397 بوده و مراسم افتتاحیه و اختتامیه همایش سه‌شنبه 26 تیرماه سال 97 برگزار می‌شود.

گفتنی است این همایش به همّت دانشگاه شاهد و با حمایت وزارت کشور، صدا و سیما، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، مرکز پژوهش‌های علوم انسانی و اسلامی صدرا، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دانشگاه معارف اسلامی، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور در همایش به وب سایت همایش به نشانی الکترونیکی (Cipsh.ir​ ) مراجعه و با عضویت در سامانه، نسبت به  تکمیل فرم شرکت در همایش اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۱۴۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد